اهواز؛

بازی با فشفشه آتش به پا کرد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: بازی کودک با فشفشه خانه را به آتش کشید.

بازی با فشفشه آتش به پا کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مقصود حق شناس اظهار کرد: طی تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر از آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در منطقه خشایار داده شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان سریعا آتش نشانان را با امکانات و تجهیزات مورد نیاز، از نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان 4 دقیقه بعد در محل حادثه حاضر و با ایمن سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و از گسترش و سرایت آن به دیگر اتاق ها جلوگیری کردند.

حق شناس بیان داشت: در این حادثه 1 نفر مصدوم شد و آتش نشانان وی را که زنی حدودا ۶۰ ساله بود با رعایت نکات ایمنی برای اعزام به مرکز درمانی به آمبولانس اورژانس منتقل نمودند.

این مقام مسئول اذعان کرد:‌ در این عملیات ۱۲ مامور آتش نشان به همراه 4 دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات شرکت داشتند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ارتباط با علت حادثه اظهار داشت: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان، بازی کردن پسر بچه  با فشفشه گزارش شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.