سجادی:

آنچه در تاریخ ورزش باقی می ماند مدال المپیک است

نصراله سجادی معاون ورزشی قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت:خوشبختانه ورزشکاران ما به خوبی ارزش مدال المپیک را می دانند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نصراله سجادی با بیان این مطلب افزود:مدال المپیک گرفتن کار ساده ای نیست ما طی 64 سال 60 مدال گرفتیم که این آمار نشان می دهد  ارزش موفقیت در این رویداد بزرگ ورزشی چقدر بالاست.
وی تصریح کرد:این که گفته می شود مسئولان برای انگیزه ورزشکاران المپیکی چه اقداماتی انجام دادند کاملاً درست است و وزارت ورزش آنچه را که نیاز بوده به لحاظ امکانات،برگزاری اردوهای مختلف ، حضور در تورنمنت های بین المللی و بسیاری دیگر از مسائل مختلف فراهم کرده ولی متأسفانه برخی ها فقط مسائل مالی را ابزار انگیزشی می دادند که باید خدمت این دوستان عرض کنم ما که پاداش هایی را که قول داده بودیم عملیاتی کردیم اما مطمئن باشید ورزشکاران ایرانی گیر مادیات نیستند چون آنها به هدف بزرگتری فکر می کنند.
سجادی تاکید کرد:بچه های ما خودشان به خوبی می دانند که باید مزد زحمات،سختی ها و تلاش های شبانه روزی که طی ماه ها در تمرینات کشیدند را با مدال المپیک بگیرند چرا که آنچه در تاریخ ورزش باقی و جاودانه می ماند فقط مدال و موفقیتی است که به دست می آورند.
معاون ورزشی قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه عنوان کرد:حضور در المپیک افتخار بزرگی است و از آن مهمتر قرارگرفتن روی سکوی قهرمانی و به اهتزار در آمدن پرچم مقدس کشورمان که خوشبختانه بچه های ما این موضوع را به خوبی درک می کنند.
سجادی درباره موضوع استخدام قهرمانان مدال آور گفت:با پیشنهاد و پیگیری وزارت ورزش برای ایجاد انگیزه و آینده ورزشکاران قهرمان آیین نامه استخدام قهرمانان بازی های آسیایی، جهانی، المپیک و پارالمپیک در هیأت دولت به تصویب رسید که امیدواریم این خبر خوش برای خانواده ورزش در آستانه بازی های المپیک در تقویت روحیه ملی پوشان المپیکی تأثیرات مثبتی داشته باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار