آبادان؛

رضایت مردم از نظام با تکریم ارباب‌ رجوع

تکریم ارباب‌ رجوع توسط ادارات، رضایت مردم از نظام جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛سرپرست فرمانداری رامهرمز در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با توجه به نزدیک بودن جلسه کمیته برنامه‌ریزی، ادارات باید هر چه سریع‌تر فهرست پروژه‌های نیمه‌ تمام خود را با اولویت شهرستان به فرمانداری ارائه دهند.

علی بویری افزود: ادارات پروژه‌های پیشنهادی جدید را نیز با مبلغ اعتباری و منبع اعتباری ارائه دهند تا اهداف مورد نظر شهرستان محقق شود.

وی گفت: با توجه به پیگیری مصوبات جلسات و پروژه‌های عمرانی، متأسفانه اغلب ادارات شهرستان برنامه‌های راهبردی خودشان را برای سال‌جاری ارائه نکرده‌اند.

سرپرست فرمانداری رامهرمز ضمن تأکید بر ضرورت تکریم ارباب‌ رجوع در ادارات شهرستان افزود: تکریم ارباب‌ رجوع رضایت‌مندی مردم از نظام را افزایش می‌دهد اما متأسفانه در برخی از ادارات آن‌طور که شایسته است این تکریم صورت نمی‌گیرد.

بویری گفت: ضرورت دارد مسئولان ادارات نظارت بیشتری بر عملکرد کارکنان خود داشته باشند و در صورت نیاز به کارگاه‌های آموزشی ویژه کارکنان، این فرمانداری آماده هرگونه همکاری است.

وی گفت: درصورتی‌که نتوانیم مشکل ارباب‌ رجوع را حل کنیم، برخورد خوب ما می‌تواند عدم رضایت‌مندی آن فرد را به حداقل کاهش دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.