وزیر جدید گردشگری تایلند:

خانه‌های فساد را جمع می‌کنم

کوبکارن؛ وزیر جدید گردشگری تایلند سوگند یاد کرده است که تمام خانه‌های فساد در این کشور را تعطیل کند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک زن که به‌تازگی مسئولیت وزارت گردشگری تایلند را بر عهده گرفته سوگند یاد کرده است که تمام خانه‌های فساد را جمع‌آوری کند.

خانم کوبکارن می‌گوید "ما بایدکاری کنیم که گردشگران برای دیدن زیبایی‌های طبیعی به تایلند مسافرت کنند نه چیز دیگری. گردشگری با این هدف ایجاد نشده است. ما باید تمام تلاشمان را برای ریشه‌کن کردن صنعت روسپی‌گری انجام دهیم". اما افرادی که در این مراکز کار می‌کنند اکثرا کم‌سن و سال و مهاجر هستند و معتقدند این کار اقتصاد ضعیف تایلند را بیش از پیش تضعیف می‌کند.

پس از اعلام این موضوع از سوی وزارت گردشگری؛ اقداماتی در این زمینه صورت گرفت. در ماه گذشته پلیس به چند مرکز مهم فساد در بانکوک یورش برد. اما فقط یکی از آنها را تعطیل کرد. کشور تایلند عمدتاً بودایی و به شدت محافظه‌کار است اما صنعت روسپی‌گری یکی از منابع اصلی درآمد در این کشور است. در واقع این کار در تایلند غیرقانونی است اما این قانون به‌شدت نادیده گرفته می‌شود.

گفتنی است؛ حدود 123.530 زن در مراکز فساد تایلند کار می‌کنند که بسیاری از آنها فقر را دلیل این کار خود می‌دانند. یکی از این زنان می‌گوید "وقتی 19 ساله بود وارد این کار شد". او می‌گوید هیچ کس دلش نمی‌خواهد چنین کار ذلت‌باری را انجام دهد اما اگر آنها تصمیم گرفته‌اند این مراکز را تعطیل کنند باید اول به فکر کار برای زنان و دخترانی باشند که این راه را انتخاب کرده‌اند".

وزیر جدید گردشگری تایلند: خانه‌های فساد را جمع می‌کنم


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۹ تير ۱۳۹۵
دمت گرم