کرمان؛

برقراری نظم و امنیت اولویت زندان‌ها

مدیر کل زندان های استان گفت:برقراری نظم و امنیت اولویت اول همه زندان‌ها است و لازمه پرداختن به کار اصلاحی و تربیتی فراهم شدن بستر نظم و امنیت در زندان می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مدیرکل زندان‌های کرمان در جلسه ویدئو کنفرانس که با حضورمعاونین ، روسای ستادی اداره کل و روسای زندانها برگزار شدافزود: باید با همکاری ، همدلی و با هوشمندی وظایف محوله را انجام داد و در همه فرایندهای زندانبانی نظم و انضباط سرلوحه کار کارکنان باشد.

علی ولی نیا بر سرکشی روزانه از اندرزگاه‌ها و رفع مشکلات روحی و قضایی مددجویان تأکید و خاطر نشان کرد : باید با نظارت دقیق و اصولی بر حیطه کاری خود، موانع و مشکلات را پیگیری و بر رفع آن تلاش کرد.

وی گفت : علی‌رغم شرایط کاری سخت و مشکلات متعدد باید برای اصلاح و تربیت مددجویان تلاش مضاعفی انجام داد.

ولی نیاتصریح کرد: وظیفه‌ای که به افراد محول می‌شود باید با احساس مسئولیت ، لیاقت و شایستگی همراه بوده و کارها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

مدیر کل زندانهای استان کرمان امنیت را نتیجه تلاش پیگیر، مستمر، هوشمندانه و مدبرانه دانست وگفت : لازمه پرداختن به کار اصلاحی و تربیتی فراهم شدن بستر نظم و امنیت در زندان است.

وی در خصوص نظم و انضباط در محیط خاطر نشان کرد : دو مقوله نظم و امنیت لازم و ملزوم یکدیگرندو با توجه به اینکه زندان به عنوان یک مرکز تربیتی و امنیتی می باشد ، غفلت از نظم بع عنوان تهدید امنیتی مجموعه را با چالش روبرو و به همان نسبت اقدامات تربیتی نیز محقق نخواهد شد .

رفع و پیگیری پرونده زندانیان بلاتکلیف ، عدم ورود مواد ممنوعه به درون زندان، ارتقاء فعالیتهای فرهنگی و تربیتی، اشتغال و حرفه آموزی، بهداشت و درمان، یگان حفاظت، ورود و خروج پرسنل، امورات اداریو بحث آموزش کارکنانبه ویژه پرسنل یگان حفاظت از جمله موارددیگری بود که مدیرکل بر آنها تأکید داشت .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: امنیت ، زندان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار