مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای هایپر مبل ایران:

خرید آسان برای جهیزیه / تسهیلات ویژه برای مشتریان به مناسبت فروش تابستانه

مرادی از ایجاد اولین فروشگاه زنجیره‌ای مبل در کشور با تنوع ببش از ۱۰۰۰مدل و عرضه انواع مبل از تولید به مصرف و با کیفیت عالی و ضمانت و خدمات پس از فروش خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر مرادی از ایجاد اولین فروشگاه زنجیره‌ای مبل در کشور خبر داد و گفت:  این جشنواره فروش از عید فطر شروع شده است و تا عید غدیر خم  ادامه دارد.

مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای مبل با بیان این که هدف از برگزاری این نمایشگاه خرید آسان برای جهیزیه است گفت: این نمایشگاه سعی دارد با روش های بسیار جدید، هزینه های اضافی عرضه مبل را به حداقل رسانده و با تکیه بر سالها تجربه بهترین مبلمان را با بهترین قیمت عرضه کند و جدیدترین مدلهای مبل عرضه شده در بازار مبل ایران و سایر کشور های  صاحب نام را ارائه کند.

وی همچنین با حذف واسطه ها و عرضه مبل به قیمت تولید تصریح کرد: در این نمایشگاه مبلمان های با کیفیت خوب  توسط کارخانجات و برندهای معتبر تولید می شود که مورد بازرسی و تایید کارشناسان است و در صدی از سود فروش به احیای محیط زیست اختصاص می یابد.

مرادی با اشاره به این که  این جشنواره به مناسبت فروش تابستانه است تصریح کرد: این فروشگاه تسهیلات ویژه ای را برای مشتریان گرامی که شامل تخفیف  20درصدی، فروش به صورت اقساط به کلیه مراجعه کنندگان و وام ده میلیون تومانی است در نظر گرفته است.

وی در خصوص بازدهی این جشنواره در صنعت مبل افزود: افراد زیادی تا به حال از این فروشگاه  دیدن کرده اند و از این مرکز راضی بودند وخرید های زیادی در این مدت انجام شده است.

اکبر مرادی با اشاره به کیفیت مبلمان ایرانی نسبت به خارجی افزود: کیفیت مبلمان ایرانی خوب شده به اندازه ای که توان رقابت با مبلمان خارجی را داریم و تولیدات داخلی ما با کیفیت عالی به کشورهای دیگر صادر می شود و از تکنولوژی روز دنیا بهره مند هستیم.

مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای مبل در آخر افزود: امیداوریم با این تسهیلاتی که در نظر گرفته ایم شهروندان با مراجعه به این فروشگاه رضایت خود را اعلام کنند.


منبع : pr

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
خواهش میکنم دقت کنید،پولتون توی چاه نریزید،مبل آشغال تحویلتون میدند،هر چی که دارند،رنگش بعد از ۱ماه میریزه و همه چوباش بعد از چند ماه میشکنه،به جای فوم سردی که میگن آشغال میریزند داخلش که بعد از یکماه از ریخت میفته،میزاش همه لقه و هر کدوم پایه هاش یکرنگ، و بعد از خرید اخلاقشون به طور کل عوض میشه و حتی توهین میکنند و جوابگو نیستند...