اصفهان؛

صدور مجوز مؤسسات حمل و نقل گردشگری در اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از صدور مجوز مؤسسات حمل و نقل گردشگری در اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در صنعت گردشگری اصفهان همزمان با توسعه هتل و افزایش ظرفیت های اقامتی، مؤسسات حمل و نقل نیز باید مورد توجه قرار گیرند. مسلط نبودن تاکسیرانان به زبان انگلیسی، ناتوانی در برقراری ارتباط و نامناسب بودن خودروهای حمل و نقل از جمله مشکلاتی است که گردشگران با آن درگیر هستند.

یکی از فرصت های سرمایه گذاری پیش بینی شده در حوزه حمل و نقل، راه اندازی شرکت های حمل و نقل گردشگری است. این پیشنهاد از سوی شرکت تاکسیرانی ارائه شده و جای تعجب است که چرا سازو کار کسب مجوز از این نهاد تا این حد سخت است.

به گفته مدیر عامل مجمع گردشگری استان اصفهان یک سرمایه گذار بخش خصوصی حدود یک سال است که در این حوزه اعلام آمادگی کرده و منتظر صدور مجوز از سوی سازمان تاکسیرانی شهر اصفهان است که به تازگی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از حل این مشکل خبر داد.

معاون حمل و نقل شهرداری اصفهان درباره این مشکلات می گوید: تا پیش از این، مجوز تشکیل شرکت های حمل و نقل از سوی شورای اسلامی شهر اصفهان صادر نشده بود که این اقدام به تازگی محقق شد.

علیرضا صلواتی با بیان این که در حال حاضر هیچ مشکلی برای راه اندازی شرکت های حمل و نقل گردشگری وجود ندارد، گفت: شرکت هایی که بتوانند شرایط مورد نیاز را تأمین کنند از سوی ما مجوز فعالیت دریافت خواهند کرد.

معاون شهردار اصفهان درباره چگونگی جلوگیری از تنش میان این مؤسسات با تاکسی های شهری اظهار کرد: این تاکسی ها ویژه گردشگران خارجی یا میهمانان خاص داخلی هستند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.