اصفهان؛

هفت میوه بر شاخه های یک درخت

کشاورز مبتکر شهرستان مبارکه، توانست با پیوند درختان مختلف، هفت نوع میوه از یک درخت برداشت کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کشاورز مبارکه ای، با تکیه بر همت و ابتکار خود توانست با پیوند زدن شاخه درختان میوه های بهاری و پاییزی، هفت نوع میوه را در یک درخت پرورش دهد ، بطوریکه این درخت در تمام فصول سال میوه دارد.

این کشاورزخوش ذوق گفت: . پیوندهایی که به این درخت زده شده شامل شلیل ، زردآلو ، هلو پاییزی ، بادام ، هلو دوفصل، دو نمونه آلوچه و میوه های متنوعی است که همگی مربوط به سال قبل بوده و به لطف خدا امسال همگی میوه دادند.

حاج اسفندیار ابراهیمی که اهل روستای هراتمه از بخش گرکن جنوبی است، حیاط منزل خود را به آزمایشگاهی برای پیوند زدن درختان مختلف تبدیل کرده است و هر درخت در این باغ حداقل دو تا سه نوع میوه می دهد.

وی علاوه بر کشاورزی و باغداری، مرغ و خروس‌هایی کم نظیر با نژادها و رنگهای مختلف را در کنار درختانی متفاوت و رنگارنگ خو د نگهداری می کند و توجه ویژه ای پرندگان خانگی دارد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
سلام واقعا باعث افتخار که در روستایمان چنین افراد خوش ذوق و موفقی داریم،امیدوارم شاهد موفقیت روز افزون همه اهالی روستا باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
سلام جناب آقای اسفندیار ما مفتخریم که چنین هم روستایی داریم که توانسته کاری خارقلاده انجام دهد و از یک درخت چندین میوه مختلف استخراج کند.محمد حسین جان . باتشکر فراوان از باشگاه خبرنگاران.