اصفهان؛

تشکیل کمیته فنی برای اجرای کامل دولت الکترونیک

استاندار اصفهان گفت: ریاست جمهوری موکداً بر ایجاد دولت الکترونیک تأکید دارند و مدیریت استان نیز بر اجرای هرچه سریع‌تر این امر مُصرّ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور در جلسه "اجرای برنامه‌های توسعه دولت الکترونیک در استان اصفهان"، اظهار کرد: برای اجرای کامل برنامه‌های دولت الکترونیک باید کمیته فنی متشکل از دفتر فناوری استانداری، اداره ICT استان و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تشکیل شود.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه باید اعتبارات مورد نیاز در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب شود، گفت: ریاست جمهوری موکداً بر ایجاد دولت الکترونیک تأکید دارند و مدیریت استان نیز بر اجرای هرچه سریع‌تر این امر مُصرّ است.

زرگرپور با انتقاد از عدم بهره‌برداری از دیتا سنتر اصفهان علی‌رغم تجهیز کامل آن، گفت: بهره‌برداری از این بخش موکول به تصمیمات برخی از مسئولان در تهران شده است که باید هرچه سریع‌تر در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

وی با اشاره به برنامه اجرای پیاده‌سازی GNAF در تهران به عنوان پایلوت، افزود: در اصفهان نیز جلسات مقدماتی آن آغاز شده است و دو شهرستان اصفهان و مبارکه به عنوان پایلوت انتخاب شده‌اند.

استاندار اصفهان بابیان اینکه بحث معابر بی‌نام و هم نام با همکاری شورای شهر در حال حل شدن است، تصریح کرد: در همین راستا کدگذاری معابر در حال انجام است.

زرگرپور بر تشکیل کارگروه SDI با اعضای موقت و دبیری موقت دفتر فناوری استانداری تأکید کرد.

وی همچنین بر تشکیل جلسات مستمر این شورا تأکید کرد و گفت:‌ برای رفع کمبودهای گذشته و جبران مافات این جلسات باید هر ۱۵ روز یک‌بار برگزار شود.

گفتنی است؛ در این جلسه برنامه اجرایی توسعه دولت الکترونیک در استان اصفهان تشریح و ساختار دولت الکترونیک، چارت سازمانی ساختار و تشکیل کارگروه توسعه الکترونیک به ریاست استاندار اصفهان، الزامات دولت الکترونیک بر اساس اسناد بالادستی، اقدامات اساسی پیش بینی شده در نقشه راه توسعه دولت الکترونیک و وضعیت موجود استان در حوزه توسعه دولت الکترونیک بررسی شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.