زاهدان،

کفشی که صاحبش را از پا انداخت

یک شهروند از فوت برادرش به خاطر پوشیدن کفش قاچاق خبر داد.

کفشی که صاحبش را از پا انداخت
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از زاهدان، یکی از شهروندان زاهدانی گفت :برادرم محسن  یک جفت کفش کوهنوردی دست دوم یا استوک که بصورت قاچاق در چهارراه رسولی زاهدان بفروش می‌رسید را خریداری کرد ،مدتی از استفاده برادرم از کفش‌هایش نگذشته بود که دچار عفونت از ناحیه پا شد.

وی با اشاره به اینکه عفونت‌ها به حدی ادامه پیدا کرد که برادرم روانه بیمارستان شد، اظهار داشت: معالجات در زاهدان نتیجه بخش واقع نشد به همین دلیل برادرم را جهت ادامه روند بهبودی به تشخیص پزشک روانه بیمارستانی در مشهد کردیم.

به گفته شهروند زاهدانی، پزشک معالج برادرم در بیمارستان مشهد پس از معاینات اولیه اعلام کرد که باید انگشت پای برادرم به دلیل وخامت عفونت قطع شود.

وی ادامه داد: رضایت دادیم دستور پزشک انجام شود ولی بازهم پس از مدتی مشخص شد که درمان نتیجه بخش نبوده و از سیاهی دست فهمیدیم که بازهم عفونت در بدن وی وجود دارد.

شهروند زاهدانی خاطر نشان کرد: زمان زیادی سپری نشد و ما فرصت کافی برای درمان مجدد را پیدا نکردیم و برادرم قربانی کفشی شد که می‌خواست کوهپیمایی کند.

وی از مردم خواست نسبت به خرید پوشاک دقت کنند و از خرید اجناس و پوشاک دست دوم که در کشور بعنوان پوشاک یا البسه تاناکورا و یا استوک مشهور است اجتناب نمایند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.