قاسم زاده:کسب جایگاه ششمی هدف اصلی مسئولان ماشین سازی است/با دست پر از اهواز برمی گردیم

مدیر اجرایی تیم فوتبال ماشین سازی گفت:هدف کلی تیم فوتبال ماشین سازی کسب جایگاه ششمی لیگ برتر است.

قاسم زاده:کسب جایگاه ششمی هدف اصلی مسئولان ماشین سازی است/با دست پر از اهواز برمی گردیمداوود قاسم زاده درگفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم فوتبال ماشین سازی اظهار کرد: ما در روزهای اخیر به اردوی سرعین در استان اردبیل اعزام شدیم که پس از تقویت تیم اردوی دوم را در کشور گرجستان برپا کردیم. 10 تا 11 روز را در این کشور به سر بردیم که خوشبختانه تیم به لحاظ روحی در ایده آل ترین شرایط واز جهت تکنیک و تاکتیک هم تیم به شرایط خوب و نرمال رسیده است.

وی در ادامه افزود: البته با توجه به زمان باقی مانده تا شروع لیگ شانزدهم به طور قطع تیم بهتر از این هم عمل خواهد کرد. چرا که هدف تیم ماشین سازی مقدس بوده و برای موفقیت در لیگ تلاش می کند.

قاسم زاده با اشاره به جذب بازیکنان در فصل نقل و انتقالات گفت: ما با توجه به بازیکنانی که تاکنون به تیم جذب کرده، خواستار تقویت و آماده سازی بودیم که تلاش می شود ماشین سازی در مطلوب ترین شرایط به مصاف حریفان برود. ما هنوز  یک بازیکن دیگر نیاز داریم که در خط دفاعی به تیم اضافه می شود.

مدیر اجرایی ماشین سازی بیان کرد: البته به زودی دروازه بان دیپورتیو به تیم اضافه می شود و قرارداد وی با مسئولان به امضاء رسیده است. با اضافه شدن آندرنیک تیموریان وضعیت ماشین سازی بهتر می شود.

وی با اشاره به دیدار نخست تیم فوتبال ماشین سازی نیز عنوان کرد: تیم ما دیدار نخست خود را برابر فولاد خوزستان برگزار می کنیم و سعی می کنیم با احتیاط به مصاف فولاد برویم چرا که در شهر اهواز به میدان می رویم.

قاسم زاده ادامه داد: البته فولاد نیز همانند سایر تیم ها تغییرات زیادی داشته و چون دیدار نخست تیم است به طور قطع نمی توان بگوییم که شناخت ما از این تیم کامل است.

مدیر اجرایی تیم فوتبال ماشین سازی تصریح کرد: گرچه دیدار نخست سخت و دشوار است اما سعی می کنیم با دست پر به تبریز برگردیم.

وی یاد آور شد: امیدوارم که تیم فوتبال ماشین سازی نیز بتواند از اعتبار فوتبال تبریز دفاع کند، و دل هواداران خود را شاد کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار