اهواز؛

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره "تعلیم، رسانه، تربیت"اعلام شد

دبیر علمی جشنواره «تعلیم، رسانه، تربیت» اعلام کرد: دهم مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زینب شریفی با اشاره به استقبال خبرنگاران متخصص حوزه آموزش‌و پرورش و سرویس‌های علمی و اجتماعی خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و سایت‌های خبری از برگزاری نخستین جشنواره «تعلیم، رسانه، تربیت» اظهار کرد: نمایندگان رسانه‌های مکتوب و دیداری (صداو‌سیما) می‌توانند آثار تولیدی خود را در بازه زمانی سال 94 تا مردادماه 95 در قالب خبر، گزارش خبری، گزارش موضوعی، مصاحبه، عکس و تولیدات سیما به دبیرخانه جشنواره به نشانی اهواز، میدان ساعت، اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ارسال کنند.

وی با بیان این‌که محدودیتی از نظر تعداد آثار ارسالی از سوی رسانه‌ها وجود ندارد، گفت: با توجه به این‌که این جشنواره برای اولین‌بار در استان و کشور به‌طور خاص برای خبرنگاران علاقه‌مند به حوزه تعلیم‌وتربیت برگزار می‌شود، هیچ‌گونه محدودیتی برای ارسال آثار وجود ندارد و خبرنگاران می‌توانند به هر تعداد آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

این مدرس دانشکده خبر اهواز از چاپ آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در قالب کتاب خبر داد و افزود: به‌منظور تجلیل و قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران و مستندسازی فعالیت‌های آموزش‌وپرورش دبیرخانه درصدد است که همه مطالب مکتوب دریافتی را پس از پایان جشنواره در قالب یک کتاب چاپ کند.

شریفی درباره بخش‌های مختلف این جشنواره، اظهار داشت: جشنواره  «تعلیم، رسانه، تربیت» در سه بخش مسابقه، فعالان رسانه‌ای و پیشکسوتان برگزار می‌شود؛ در بخش مسابقه آثار ارسالی خبرنگاران با یکدیگر به رقابت گذاشته شده و برگزیدگان پس از داوری توسط استادان دانشکده خبر در روز برگزاری جشنواره معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش فعالان رسانه‌ای دبیرخانه با رصد بیش از 50 رسانه محلی و سراسری از لحاظ کمّی و کیفی 30 رسانه به تفکیک خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و سایت‌های خبری را به‌عنوان فعال آموزش‌وپرورش معرفی می‌کند. بخش پیشکسوتان هم شامل خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌هایی هستند که سال‌های متمادی در حوزه تعلیم‌وتربیت قلم زده‌اند و توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته‌اند.

دبیر علمی جشنواره «تعلیم، رسانه، تربیت» بیان داشت: آیین تجلیل از پیشکسوتان، فعالان و برگزیدگان رسانه‌ها در حوزه آموزش‌وپرورش به مناسبت روز خبرنگار و با هدف شناسایی فعالان حوزه آموزش‌وپرورش نیمه دوم مردادماه برگزار خواهد شد.

انتهاي پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.