اراک؛

تغییر در قانون معافیت فرزندان ایثارگر

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، از تغییر در قانون معافیت فرزندان ایثارگر خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ خیری گفت: مطابق قانون جدید فرزندان پسر شهدا و جاویدالاثران از خدمت دوره ضرورت معاف می شوند.

وی افزود: بر اساس این قانون به ازای هر 24 ماه آزادگی، بیست و پنج درصد جانبازی و سی ماه سابقه حضور در جبهه هر یک از والدین، یکی از فرزندان پسر معاف می شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در مورد معافیت افرادی که مدت حضور در جبهه یا مدت آزادگی و اسارت آنان به تنهایی در حد معافیت یک فرزند پسر آنها نمی باشد، درصد جانبازی و مدت حضور در جبهه و مدت اسارت آنان تجمیع و محاسبه می شود.

سرهنگ خیری عنوان کرد: در این قانون به ازای هر شهید یا جاویدالاثر یک برادر می تواند از خدمت دوره ضرورت معاف و آزادگان با حداقل 24 ماه اسارت یا جانبازان با حداقل 25 درصد جانباری که فرزند پسر نداشته باشند نیز می توانند یک برادر خود را از انجام خدمت دوره ضرورت معاف نمایند.

وی افزود: بسیاری از امتیازات و معافیت هایی که در فضای مجازی منتشر می شود شایعه است و مردم برای کسب اطلاعات در خصوص معافیت ها باید اخبار و اطلاعات را از طریق وظیفه عمومی و رسانه های مجاز پیگیری کنند.

 انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.