معاون سازمان پژوهش و برنامه ريزی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دوره های آموزشی تربیت مؤلف برای معلمان خبر داد.

حسين طلايي زواره معاون سازمان پژوهش و برنامه ريزي وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص ايجاد باشگاه معلمان مؤلف اظهار داشت:استفاده از معلمان مؤلف در فرآيند تأليف يكي از سياست هاي سال ٩٥ است كه در اين راستا دوره هاي آموزشي  تربيت مؤلف كتاب هاي آموزشي براي معلمان در نظر گرفته شده است به طوري كه از ظرفيت كل كشور براي اين سياست استفاده شود.

معاون سازمان پژوهش و برنامه ريزي عنوان كرد:برگزاري دوره هاي آموزش معلمان براي تأليف كتاب هاي درسي به سه صورت حضوري،نيمه حضوري و يا تلفيقي از هر دو است كه براي هر يك برنامه هاي مختلفي تدوين شده است.

وي بيان كرد:بايد از ظرفيت علمي معلمان براي حضور در بخش هاي علمي و توليد محتواي الكترونيكي استفاده كنيم چرا كه لازم است نخبگان را شناسايي و از آن ها در تأليف كتاب هاي درسي استفاده كنيم.

طلايي اذعان كرد:علاوه بر تأليف كتاب هاي جديد به ازاي هر كتاب نرم افزار چند رسانه اي توليد شده و محتواي آن تدريس مؤلفان كتاب هاي هر درس است كه فيلم هاي آموزشي نرم افزارهاي چند رسانه اي براي تسهيل آموزش و تفهيم مطالب در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار