سنندج؛

برگزاری دومین جشنواره "مولودی‌خوانی رضوی"در کردستان

دومین جشنواره سراسری «مولودی‌خوانی رضوی» به میزبانی استان کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در جمع خبرنگاران استان با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در ۹ بخش کلیشامل فرهنگی، هنری سینمایی، پژوهشی، مطبوعاتی و دیجیتالی، دانشگاهیان، کودک و نوجوان، ویژه و بین‌المللی در سطح استان برگزارمی‌شود.

حجت‌الاسلام رحیم جعفری افزود: فراخوان جشنواره«مولودی‌خوانی رضوی» در دو بخش مولودی‌خوانی رضوی و منقبت‌خوانی رضوی از بهمن ماه سال ۹۴ اعلام شد و شرکت کنندگان تا ۳۱ تیرماه جاری مهلت دارنددراین جشنواره شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تا کنون ۳۰ گروه مولودخوان کشور در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند،گفت:پیش بینی می شود، دو گروه مولودی خوان نیز از کرکوک و سلیمانیه عراق در این جشنواره حضور یابند.

حجت‌الاسلام جعفری بیان کرد: در حال حاضر جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در ۸۰ کشور جهان ودرقالب ۳۰۰ برنامه تخصصی در خصوص فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

وی درپایان گفت: دومین جشنواره سراسری مولودی خوانی رضوی که از سری برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است،طی روزهای 20 و21 مردادماه سال جاری در در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزارمی شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.