ایلام؛

جمع آوری یک تن مواد غذایی غیر قابل مصرف در ایوان

کارشناس مسئول بهداشت محیط ایوان گفت: در راستای طرح پیشگیری از بیماری های منتقله از طریق مواد غذایی، یک هزار کیلو گرم مواد غذایی غیر قابل مصرف در این شهرستان جمع آوری و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ بهروز مظفری اعلام کرد: به منظور پیشگیری از بیماری های منتقله از طریق مواد غذایی در سطح ایوان با بکارگیری تمامی کارکنان بهداشت محیط ، همکاری سازمان تعزیرات حکومتی ایلام و بازرسان صنعت و معدن طرح ضربتی کنترل و نظارت بر مواد غذایی اجرا شد.
 
مظفری اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی غیر قابل مصرف انسانی و حفظ و تامین سلامت همشهریان است.
وی افزود: در راستای این طرح 14 پرونده متخلفان بهداشتی جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی و پرونده های آنها در دست بررسی است.
مظفری اظهار کرد: با توجه به فصل گرما بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان به طور مستمر گشت های مشترکی را با ادارات تعزیرات حکومتی، آب و فاضلاب شهری و روستایی، اماکن عمومی، اداره صنعت و معدن، اتاق اصناف و میراث فرهنگی به منظور تامین سلامت آب و غذا برگزار می کنند.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.