شربتی:هدفی جز قهرمانی در لیگ برتر نداریم

بازیکن تیم فوتبال مشهد گفت:اردوی ترکیه ما را برای رسیدن به قهرمانی کمک می کند.

رضا شربتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اردوی این تیم در ترکیه اظهارکرد: اردوی خیلی خوبی را در ترکیه با حضور تمام بازیکنان انجام دادیم تمرینات خیلی خوبی هم در آنجا برگزار و به اهداف تعیین شده کادر فنی رسیدیم.
 
وی درباره حریفات تدارکاتی تیم فوتبال مشهد در اردوی ترکیه گفت: بازی اول در مقابل لوکوموتیو بلغارستان سخت بود و تیم توانست در این بازی محک جدی بخورد،در دیدار دوم هم نماینده غنا در برابر ما خیلی محکم بازی می کرد،اما خدا را شکر بچه ها با درایت کاظمی توانستند در این دیدارها به پیروزی برسند.

شربتی درباره نفرات جذب شده برای تیم فوتبال مشهد در فصل نقل و انتقالات گفت:در این فصل نفرات خوب و کلیدی توسط فرهاد کاظمی جذب شده است و با اینکه بعضی از این بازیکنان گمنام هستند اما به طور حتم مطمئن باشید در پایان فصل چند تا از این نفرات پدیده لیگ برتر خواهند شد.

بازیکن تیم فوتبال مشهد ادامه داد:با توجه به اینکه سرمربی تیم هدفی جز قهرمانی در لیگ برتر ندارد در صورتی که بتوانیم در چهار بازی نخست لیگ شانزدهم در ورزشگاه ثامن الائمه این دیدارها را با پیروزی پشت سر بگذاریم راه رسیدن به هدفمان در لیگ هموارتر می شود.

شربتی در پایان یاد آورشد: تنها هدف خودم در فصل آتی لیگ برتر این است که برای تیم فوتبال مشهد مفید باشم و بازی های خوبی را در لیگ به نمایش بگذارم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار