آبادان؛

راه اندازی نمایندگی صندوق توسعه صنایع دریایی در خوزستان

نمایندگی صندوق توسعه صنایع دریایی در خوزستان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست هم اندیشی فعالان صنایع دریایی خوزستان در آبادان گفت: امروز دفتر نمایندگی صندوق توسعه صنایع دریایی(میزخدمات صندوق) را در استان خوزستان راه اندازی کردیم.

مهرداد مظفری از افزایش سطح تعاملات با مشتریان، سازندگان و متقاضیان و همچنین ارائه برنامه های این صندوق به عنوان اهداف اصلی راه اندازی این صندوق در خوزستان و در شهر اهواز نام برد.

وی از اعطای تسهیلات ساخت شناور، تعمیرات و تکمیل شناور، توسعه کارگاه، کارمزد صدور ضمانت نامه، تسهیلات در گردش و یارانه تسهیلات به عنوان ۶ محصول قابل ارائه توسط صندوق توسعه صنایع دریایی نام برد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با ابراز امیدواری از به وجود آمدن فضای همکاری و تعامل بیشتر میان سازندگان، مشتریان و متقاضیان با اداره صنعت، معدن و تجارت در جهت تسهیل و بهبود روند امور مربوطه افزود: با ارائه برنامه های آتی این اطمینان را می دهیم که صندوق توسعه صنایع دریایی خدمات و محصولات خود را همراه با حمایت های پوششی در آبادان اعمال کند.

مظفری گفت: به طور قطع در جهت پیگیری و رفع آن دسته از مشکلاتی که در حوزه عملکرد ما قرار دارد، اقدام می کنیم.

وی با اشاره به اینکه ساخت شناور یکی از اصلی ترین حوزه کاری ما به شمار می رود، افزود: این امر به تحریک تقاضا و تکمیل زنجیره ارزش کمک می کند، باید تمامی سعی خود را در جهت تکمیل توانمندیهایمان برای ساخت شناور در کشور را کامل کنیم.

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی کشور با اشاره به راه اندازی دفتر نمایندگی صندوق توسه صنایع دریایی در خوزستان گفت: باید در یک هم افزایی بین بخشی نسبت به طبقه بندی مشکلات بخش صنایع دریایی و با کمک و تدبیر استاندار و مسئولان مربوطه در جهت ارائه راهکارهای مناسب و رفع مسائل بکوشیم.

در پایان این نشست فعالان و صاحبان شرکت های دریایی شهرهای آبادان و خرمشهر به ارائه مشکلات فرارو و راهکارهای پیشنهادی برون رفت از وضعیت موجود پرداختند، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی ایران در جریان سفر به خوزستان از بخش های مختلف صنایع دریایی در شهرهای اهواز، آبادان و خرمشهر دیدن کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.