کرمانشاه؛

خودکفایی ۳۰ خانوار تحت حمایت در شهرستان کنگاور

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگاور گفت: در سه ماه نخست سالجاری ۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کنگاور خودکفا شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سید محمد ابطحی با بیان اینکه این خانوارهای مددجو با دریافت تسهیلات و اجرایی طرح های موفق اشتغال خودکفا شده اند گفت: خانوارهای مذکور در راستای اجرای طرح های خودکفایی و اشتغال بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

وی با پیش بینی اینکه تا پایان سال ۹۵ تعداد خانوارهای خودکفا شده کنگاوری به بیش از ۱۲۰ خانوار می رسد افزود: یکی از اهداف اصلی کمیته امداد افزایش خروجی های خودکفا شده نسبت به ورودی های این نهاد است.

به گفته ابطحی خانوارهای خودکفا شده صرفا از جنبه اقتصادی توانمند تلقی شده و از دیگر خدمات کمیته امداد تا توانمندسازی کامل بهره مند می شوند.

ابطحی در ادامه به اعطای ۱۴  فقره تسهیلات اشتغال از ابتدای سال۹۵ تاکنون به مددجویان کنگاوری اشاره و اظهار کرد: بالغ بر یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال تسهیلات در راستای اجرای طرح های اشتغال به این دسته از مددجویان کنگاوری پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از تسهیلات مذکور برای اجرای ۱۰ طرح اشتغال از منابع بانکی و مابقی از منابع امدادی تامین و پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کنگاور در پایان با یادآوری اینکه در سال گذشته ۱۷۷ طرح اشتغال در شهرستان کنگاور از سوی مددجویان تحت حمایت در این شهرستان اجرای شده است اظهار امیدواری کرد: با پرداخت به موقع تسهیلات اشتغال امسال این تعداد به ۲۰۰ طرح برسد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.