اصفهان؛

آمادگی اصفهان برای میزبانی مسابقات ورزشی ملی و بین المللی

استاندار اصفهان گفت: این استان برای برگزاری مسابقات ورزشی ملی و بین المللی همچنین برگزاری همایش های این حوزه در دو سطح ملی و بین المللی آمادگی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،استاندار اصفهان امروز در دیدار رئیس فدراسیون کشتی افزود: اصفهان همچنین این استان آماده اجرای برنامه ها و طرح های ورزشی پایلوت است.
وی اظهارکرد: اصفهان ظرفیت های بالقوه وسیعی در عرصه های مختلف دارد اما در دو دهه گذشته حاکم شدن منازعات سیاسی به جای رقابت های سیاسی از توسعه و پیشرفت استان جلوگیری کرده است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه در ابتدای شروع فعالیت دولت یازدهم مشکلاتی در مدیریت ورزش این استان وجود داشت، اظهارکرد: پس از گذشت سه سال ، هم اکنون در ورزش استان آرامش بوجود آمده و شرایط برای توسعه فراهم شده است.
زرگرپور با تاکید بر اینکه برای توسعه ورزش اصفهان باید از امکانات بالقوه استفاده نمود، گفت: قبل از انقلاب اسلامی ورزشکاران شاخصی در کشتی اصفهان حضور داشتند و امسال نیز از استان اصفهان چهار ورزشکار به بازیهای پارالمپیک و هفت ورزشکار به بازیهای المپیک ریو دوژانیرو راه یافته اند که خوشبختانه در رشته فعالیت خود نیز مدعی هستند.
استاندار اصفهان، افزایش سرعت عملیات تکمیلی ورزشگاه نقش جهان را برای ورزش استان اصفهان حائز اهمیت دانست و گفت: به یاری خداوند پروژه ورزشگاه نقش جهان فعال شده و اگر یک برنامه منسجم وجود داشته باشد، کمبود اعتبار مانع بهره برداری از این ورزشگاه نخواهد شد.
وی با اشاره به جایگاه ویژه استان اصفهان در بخش های صنعت و گردشگری گفت: این استان در بخش ورزش نیز باید جایگاه اول را در اختیار داشته باشد و بر همین اساس ورزش اصفهان مورد حمایت جدی مدیریت استان قرار دارد و برای دست یابی به جایگاه شایسته ورزش استان در سطح کشور باید از امکانات موجود در این استان حداکثر استفاده صورت گیرد.
وی با بیان اینکه ورزش همگانی استان به شهرداری واگذار شده است، گفت: در دو سه سال گذشته اقدامات بسیار خوبی برای توسعه ورزش همگانی در اصفهان انجام شده که بسیار ارزشمند است.
رسول خادم نیز در این دیدار گفت: اصفهان از ظرفیت و امکانات خوبی برای توسعه ورزش کشتی برخوردار است لذا برای توسعه این ورزش در استان پهناور اصفهان باید تلاش کرد.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه باید نسل جدیدی در کشتی اصفهان ترتیب شوند، گفت: متاسفانه در لیگ کشتی هیچ تیمی از اصفهان حضور ندارد و باید با حمایت و هدایت مدیریت استان کشتی در اصفهان رونق بگیرد.
وی افزود: فدراسیون کشتی آمادگی دارد که در این زمینه و در راستای پیشرفت و توسعه کشتی در اصفهان به مدیریت ورزش این استان کمک کند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.