کلانتری:امیدوارم با یارگیری خوب بهترین نتایج را بدست آوریم/بازیکنان برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان دارند

بازیکن تیم فوتبال مشهد گفت: تیم فوتبال مشهد در فصل نقل و انتقالات یارگیری خوبی انجام داده و امیدوارم در حداقل زمان با هم هماهنگ شوند.

ایوب کلانتری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: اردوی خیلی خوبی را در ترکیه از لحاظ تاکتیکی و تمرینی برگزار کردیم،احتیاج به زمان بیشتری است تا بازیکنان بتوانند با هم هماهنگ شوند.

وی افزود: تنها هدفی که در دیدارهای تدارکاتی دنبال می کردیم مرور کارهای تاکتیکی بود به هیچ عنوان نتیجه برای تیم مشهد مهم نبود،خدا را شکر با انجام کارهای تاکتیکی توانستیم در این دو دیدار به گل برسیم و به طور حتم با گذشت زمان بازیکنان تیم بیشتر با هم هماهنگ می شوند.

کلانتری گفت: تیم فوتبال مشهد موفق شد در فصل و نقل انتقالات بازیکنانی مانند نور محمدی،بادامکی،سیف الهی را جذب کند و بازیکنانی که از گذشته مثل حسینی و علی عسگری در این تیم حضور دارند، بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال مشهد ادامه داد: کاظمی سرمربی است که نیاز به تعریف و تمجید امثال بنده ندارد،و امیدوارم با درایت همچین مربی بزرگی در پایان لیگ شانزدهم بتوانیم نتایج درخشانی را کسب کنیم.

کلانتری در پایان برای پاسخ به این سوال که تیم فوتبال مشهد در لیگ شانزدهم چه رتبه ای را کسب خواهد کرد گفت: فعلا چیزی قابل پیش بینی نیست اما تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم در فصل آتی لیگ برتر رتبه مناسبی را بدست آوریم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار