رشت؛

برگزاری دومین مرحله آزمون سنجش مهارت

برگزاری دومین مرحله آزمون سنجش مهارت در رودسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان رودسر گفت :دومین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی و هماهنگ کشوری در تاریخ ۲۴و ۲۵تیر ماه ۹۵ در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان رودسر برگزار شد.

هادی یوسفی افزود: این دوره که دومین دوره از آزمون های هماهنگ در سال ۹۵ می باشد با حضور بیش از ۸۵۰ کاراموز شرکت کننده در دوره های آموزشی مرکز و آموزشگاه های خصوصی شهرستان رودسر، برگزار شد.

وی ادامه داد : آزمون های سنجش مهارت هرساله در هشت نوبت برگزار میشوند که هدف از برگزاری این آزمون ها بررسی عملکرد و توانایی کسب شده توسط کارآموزان در پایان دوره های آموزشی میباشد و این ارزشیابی به دو صورت تئوری و عملی صورت می گیرد که کارآموزان پس از کسب حداقل نمره ۵۰ (از صد نمره) میتوانند در آزمون عملی شرکت کنند و بعد از موفقیت در این دو مرحله گواهینامه مهارت بین المللی ازسازمان آموزش فنی و حرفه ای کسب می کنند.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای رودسر در ارتباط با الکترونیکی شدن آزمون های هماهنگ گفت: هم اکنون ازمون های ادواری به صورت الکترونیکی و آنلاین در مرکز استان برگزار می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.