ایلام؛

ثبت تخلفات رانندگی در شهر ایلام از ابتدای مرداد با دوربین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر ایلام توسط دوربین ها از ابتدای مردادماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ نورالله خادم اعلام کرد: تخلفات رانندگی در هسته مرکزی شهر ایلام از این تاریخ با استفاده از دوربین ها ثبت و ضبط شده و قبض جریمه توسط اداره پست به آدرس مالکان وسیله نقلیه ارسال می شود.
خادم هدف از اجرای این طرح را کاهش تخلفات ، تسهیل در عبور و مرور و انضباط اجتماعی عنوان کرد و افزود: تخلفاتی همچون عبور از چراغ قرمز ، حمل مسافر با وسیله شخصی ، توقف دوبله و یا هرگونه توقفی که منجر به سد معبر شود، توسط دوربین ها ثبت و اعمال قانون شده و قبض جریمه از طریق پست به آدرس مالکان ارسال می شود.
وی از رانندگان خواست نسبت به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته و از هرگونه تخلف حادثه ساز ، توقف دوبله و توقفی که منجر به سد معبر شود، جدا خودداری کنند.
خادم اظهار کرد: دوربین های سطح شهر در هسته مرکزی در تقاطع سعدی ، ابتدای تختی ، سعدی شمالی و جنوبی ، میدان 22 بهمن ، ابتدای سیدالشهداء ، ابتدای آیت الله حیدری ، بخصوص ایستگاه هفت چشمه ، میدان کشوری ، تقاطع رسالت و حیدری ، تقاطع رسالت و مدرس و میدان مادر جانمایی شده و امیدواریم رانندگان از انجام تخلف بویژه در این مناطق پرهیز کنند.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، ثبت ، تخلف ، رانندگی ، دوربین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.