لرستان؛

تخریب ۱۴مغازه ساختگی فروش مواد مخدر در خرم‌آباد

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: چند روز گذشته همزمان با آغاز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۴ مغازه ساختگی فروش مواد مخدر در خرم‌آباد تخریب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ قنبری افزود : طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای ایجاد امنیت و آرامش برای مردم و ایجاد فضای ناامنی برای مجرمان در لرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مقوله‌ای به نام قدرت وجود دارد و گفته می‌شود که بازوان هر حکومتی از جمله پلیس و دستگاه قضایی باید دارای قدرت باشند افزود: اگر آحاد مردم احساس آرامش کنند و مجرمان از قاطعیت قانون واهمه و ترس داشته باشند، می‌توانیم بگوییم که پلیس قدرتمند است.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در راستای نمایش اقتدار پلیس هر از چند گاهی طرح‌هایی در استان اجرا می‌شود که نتایج خوبی در راستای ایجاد آرامش برای مردم وایجاد ناامنی برای مجرمان داشته‌اند،گفت : بر اساس بررسی‌های اطلاعاتی که در استان انجام داده‌ایم به این نتیجه رسیدیم که در خرم‌آباد و در حومه آن باید طرح‌هایی را در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی اجرا کنیم.

قنبری با بیان اینکه بر اساس ارزیابی‌های انجام شده تمام گاراژاها و سمساری‌های موجود در محل‌هایی که مشکوک به فروش اموال مسروقه هستند، مورد بررسی قرار دادیم، افزود: نتیجه این اقدام این بود که چهار ضایعات‌فروشی فاقد مجوز پلمپ شدند و چند دستگاه خودرو مشکوک به سرقت را کشف کردیم.

وی از برپایی نمایشگاهی از اموال مسروقه‌ای که صاحبان آن شناسایی نشدند، خبر داد و گفت: این نماشگاه با مجوز مقام قضایی برپا می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان به تشریح دیگر دستاوردهای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: به دنبال اجرای این طرح بیش از 30 متهم تحت تعقیب که جرائمی را در گذشته انجام داده بودند تحت پیگرد قرار گرفتند که 10 نفر از آنها دستگیر شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.