انتقاد مجدد جب بوش از ترامپ در آستانه نشست مجمع ملی حزب جمهوری‌خواه

فرماندار سابق فلوریدا بار دیگر نسبت به انتخاب دونالد ترامپ به عنوان نامزد نهایی جمهوری‌خواهان هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، جب بوش – نامزد انتخاباتی سابق حزب‌‌ جمهوری‌خواه - در آستانه برگزاری نشست مجمع ملی این حزب بار دیگر انتقادات تندی را متوجه دونالد ترامپ کرد. 

وی که زمانی نامزد انتخاباتی پیشتاز حزب جمهوری‌خواه بود اکنون یکی از سرسخت‌ترین مخالفان ترامپ در داخل حزب جمهوری‌خواه است. 

فرماندار سابق فلوریدا روز گذشته در یادداشتی در واشینگتن پست نوشت: "حزب جمهوری‌خواه در نشست مجمع ملی خود طی روزهای آینده قصد معرفی فردی را به عنوان نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری 2016 دارد که در این مدت باعث خشم بسیاری از آمریکایی‌ها شده است."

وی در ادامه یادداشت خود نوشت: "دونالد ترامپ، آینده حزب بزرگ جمهوری‌خواه را به خطر خواهد انداخت؛ چراکه او نمی‌تواند با چالش‌های بزرگ آمریکا مقابله کند."

بوش و ترامپ در طول رقابت‌های انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه، رقابت سختی با یکدیگر داشتند. 

بوش به عنوان عضو خانواده‌ای که دو رئیس جمهور را تاکنون وارد کاخ سفید کرده است، پس از شکست در انتخابات مقدماتی و کناره‌گیری از این رقابت‌ها، وعده داد که هرگز در انتخابات به ترامپ رای نخواهد داد. 

علاوه بر این، وی اعلام کرده است در نشست مجمع ملی حزب جمهوری‌خواه که قرار است در آن از نامزد نهایی این حزب برای شرکت در انتخابات سراسری نوامبر رونمایی شود شرکت نخواهد کرد.

با این حال، بوش اواخر روز گذشته در حساب توییتر خود با تمجید از «مایک پنس»، از انتخاب او به عنوان معاون ترامپ حمایت کرد. 

نشست مجمع ملی حزب جمهوری‌خواه از روز دوشنبه در ایالت کلیولند آمریکا آغاز می‌شود. 


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار