جزئیات تصادف مرگبار جاده قم- تهران/ بيمارستان مطهری اعلام آمادگی كرده است

سخنگوي اورژانس كشور از سوختگي ١٥ تا ٦٥ درصدي برخي حادثه ديدگان انحراف اتوبوس در محور قم به تهران خبر داد.

خالدي سخنگوي اورژانس كشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حادثه آتش سوزي يك دستگاه اتوبوس، بيان كرد: امروز ساعت ١٦:٠٤ در كيلومتر ٥٥ جاده قم-تهران ،يك دستگاه اتوبوس كه از مبدأ شهركرد به سمت تهران در حال حركت بوده، دچار انحراف و آتش سوزي مي شود.

وي ادامه داد: ١٧ نفر از مسافران دچار سانحه مي شود و يك نفر از آنان جان خود را از دست مي دهد.چهار نفر از مصدومين درمان سرپايي دريافت مي كنند و ١٢ نفر توسط ٤ دستگاه آمبولانس و يك فروند بالگرد اورژانس به مراكز درماني منتقل مي شوند.

خالدي افزود: ٨ نفر از مصدومين به بيمارستان شهيدبهشتي و ٤ نفر به بيمارستان نكويي قم منتقل مي شوند. از اين ١٢ نفر، ٤ نفر با رنج سني ٣٠ تا ٦٠ دچار سوختگي ١٥ تا ٦٥ درصد شده اند.

سخنگوي اورژانس كشور عنوان كرد: ٨ نفر از ١٢ مصدوم، با تروما و آسيب هاي متعدد بدني روبه رو هستند و ٦ نفر تاكنون ترخيص شدند.

وي يادآور شد:آمادگي بيمارستان مطهري براي پوشش بيماران سوختگي اعلام شده اما دانشگاه علوم پزشكي قم اقدامات درماني را فعلا كافی مي داند. از طرفي تا ٢٤ ساعت اول شرايط به ويژه براي سوخته ها بحراني است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار