گرگان؛

برگزاری هفته دوم کورس اسب‌دوانی تابستانه بندرترکمن

هفته دوم کورس اسب‌دوانی تابستانه بندرترکمن برگزار شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ در هفته دوم این رقابت‌ها۸۵ راس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در هشت دور هزار متری با یکدیگر به رقابت کردند.

در دور اول این مسابقات اسب‌های ترکمن دو ساله با یکدیگر به رقابت پرداختند که عیدمحمد غراوی با اسب جهان گل مقام اول و و کمال دالیجه عطا با اسب کورماندانا و جواد آچاک با اسب ترنج به ترتیب دوم و سوم شدند.

اسب‌های ترکمن سه و چهار ساله و دو تا ۱۴ امتیازی آغاز کننده دور دوم بودند که کمال دالیجه عطا با اسب مارکیوس، علی رجال با اسب مادیان طلا و مهران عطا با اسب شایلان حالت مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در سومین دور هم اسب‌های دوخون دو ساله به میدان رفتند که بنیامین جرجانی با اسب آل ویوا اول ، کمال دالیجه عطا با اسب خوش خوش دوم و آرمین آق آتابای با اسب تهاجم سوم شدند.

در دور چهارم هم رقابت میان اسب‌های دوخون دو ساله برگزار شد و آق اویلی بشگرد با اسب دراگل زود تر از سایرن به خط پایان رسید و محمد خوجملی با اسب پانیک و بنیامین جرجانی با اسب استار اسکای عنواوین بعدی را کسب کردند.

اسب‌های دوخون سه و چهار ساله در دور پنجم به میدان رفتند که پیمان قلرعطا با اسب ریحانا نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و قربان محمد اودک با اسب اوکسال و ستار مهرانی با اسب تندر نفرات دوم و سوم شدند.

دور ششم رقابت بین اسب های دوخون سه ساله و دو تا ۱۲ امتیازی بود که ستار مهرانی با اسب آنتیک اول و بنیامین جرجانی با اسب کارادایی و جواد آچاک با اسب ماه سر دوم و سوم شدند.

در دور هفتم هم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و هشت تا ۲۲ امتیازی آغاز گر میدان بودند که ابوطالب چاریزاده با اسب گلنازکیا عنوان اول و ابراهیم قره داشلی با اسب نصیب و آرمین آق آتابای با اسب آی هان رده های بعدی ایستادند.

در دور پایانی هم اسب‌های دوخون سه ساله بخ میدان رفتند که اسب‌های گل راکست، ردگلد و ساواش ایگدری به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را به دست آوردند

در پایان ۵۴۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.