تجمع اعتراض آميز بازيكنان تيم ب پرسپوليس فردا در وزارت ورزش

تعدادى از بازيكنان تيم ب پرسپوليس قصد دارند فردا صبح ساعت ١١ به نشانه اعتراض به انحلال تيم ب در جلوى درب وزارت ورزش و جوانان تجمع كنند.

تجمع اعتراض آميز بازيكنان تيم ب پرسپوليس فردا در وزارت ورزشبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران تيم ب پرسپوليس مدتى پيش از سوى مديريت باشگاه منحل شد.با وجود اينكه مسئولان باشگاه پرسپوليس اعلام كردند كه تعدادى از بازيكنان ب زير نظر برانكو و مربيان پايه مورد ارزيابى قرار مى گيرند و امكان حضورشان در تيم بزرگسال پرسپوليس وجود دارد اما بازيكنان تيم ب به اين قولها توجهى نكردند و قرار است فردا صبح اعتراضشان را به گوش مسئولان وزارت ورزش برسانند.


به هر حال از ميان ١٥٠٠ نَفَر حدود ٣٠ نَفَر  براى تشكيل تيم ب انتخاب شدند و قرار بود از اين بازيكنان براى پشتوانه سازى تيم بزرگسال استفاده شود اما در نهايت مديريت باشگاه تصميم گرفت تيم ب را منحل كند و خيلى از اين بازيكنان بعد از انحلال بدون تيم ماندند و هيچ كس هم جواب درستى به آنها نمى دهد.


براين اساس برخى از بازيكنان تيم ب تصميم گرفتند فردا با حضور در وزارت ورزش و جوانان اعتراضشان را بابت انحلال تيم به گوش مسئولان برسانند. 

به هر حال بايد ديد چه سرنوشتى براى بازيكنان تيم انحلال يافته ب پرسپوليس رقم مى خورد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار