ملاوردی در جمع خبرنگاران:

استیضاح "ربیعی"، در دستور کار فراکسیون امید قرار ندارد/ اظهارنظر "وکیلی"، خلاف کار تشکیلاتی است

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: استیضاح علی ربیعی، در دستور کار فراکسیون امید قرار ندارد.

استیضاح ربیعی، در دستور کار فراکسیون امید قرار ندارد/ اظهارنظر وکیلی، خلاف کار تشکیلاتی استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "شهیندخت مولاوردی" معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در حاشیه مراسم ترحیم همسر "محسن آرمین" که پیش از ظهر امروز(جمعه 25 تیر ماه) در مسجد نور تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران، در مورد نحوه برخورد فراکسیون امید درباره مسئله استیضاح علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: رئیس فراکسیون امید اعلام کرد که استیضاح ربیعی، منتفی است و لذا این مسئله در دستور کار فراکسیون قرار ندارد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مورد اصرار محمدعلی وکیلی سخنگوی فراکسیون امید برای استیضاح وزیر کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: وقتی رئیس فراکسیون می‌گوید استیضاح در دستور کار قرار ندارد، اصرار وکیلی بی‌دلیل بوده و فقط می‌توان از خودشان دلیل اصرارشان را پرسید.

وی افزود: زمانی که گروهی به صورت لیستی رأی می‌آورند، باید اصول کار تشکیلاتی را در دستور کار خود قرار دهند و این مسئله که برخی، خارج از برنامه تشکیلاتی فراکسیون عمل می‌کنند، نشان دهنده این مسئله است که کار تشکیلاتی نکردند و باید پاسخگوی این مسأله باشند که چرا به این شکل عمل می‌کنند؟

مولاوردی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تغییرات صورت گرفته در دولت باعث شده که دولت به سوی اصول‌گرا بودن کشیده شود یا خیر، پاسخ داد: من چنین نظری ندارم و امیدوارم که تغییرات صورت گرفته باعث شود تا دولت در یک سال باقیمانده در عمر خود، کارها را با قوت بیشتری پیگیری نماید.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مورد سطح تعاملات این معاونت با فراکسیون زنان مجلس نهم تصریح کرد: در مجلس نهم، برنامه‌ای وجود داشت که اعضای فراکسیون زنان، ماهی یک بار به ریاست جمهوری می‌آمدند و ما نیز به این فراکسیون می‌رفتیم که موجب شده بود که سطح تعاملات خوبی میان این دو مجموعه به وجود بیاید اما متأسفانه در این اواخر، این مسئله متوقف شده بود.

وی درباره زمان برگزاری مجدد اولین جلسه با فراکسیون جدید زنان افزود: اولین جلسه ما با فراکسیون زنان مجلس دهم، طی دو هفته آینده برگزار خواهد شد.

مولاوردی در بخش پایانی سخنانش، در مورد اظهار برخی انتقادات فراکسیون زنان مجلس نهم در مورد معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و تصدی این معاونت از سوی وی، خاطرنشان کرد: بنای کار ما با فراکسیون زنان مجلس نهم، بر اساس تعامل بود و خواستار این مسئله بودیم که مشکلات با گفت‌وگو حل شود اما متأسفانه کاری که شروع کرده بودیم، ابتر ماند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ریاست ، جمهوری ، اصرار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار