تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است

فرمانده پلیس‌راه گیلان گفت: تمام محورهای ارتباطی گیلان باز بوده و تردد بدون محدودیت ترافیکی در آنها جریان دارد.

تمام محورهای ارتباطی گیلان باز استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،، مهیار رستگار با اشاره به تعطیلات پایان هفته و وضعیت جاده‌های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورها باز بوده و تردد بدون محدودیت ترافیکی در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه رانندگان با رعایت مقررات رانندگی ایمن داشته باشند، تصریح کرد: یکی از عمده دلایل تصادفات مرگبار انحراف به چپ و تجاوز غیرمجاز است.

فرمانده پلیس‌راه گیلان برخورد رخ به رخ دو خودرو را در انحراف به چپ زیاد دانست و گفت: در اینگونه موارد حوادث ناگوار اتفاق می‌افتد که جبران‌ناپذیر است.

وی از راکبان موتورسیکلت نیز خواست استفاده از کلاه ایمنی را هنگام رانندگی را مهم بشمارند و یادآور شد: استفاده از کلاه ایمنی هنگام رانندگی امری ضروری است.

رستگار با تصریح بر اینکه خانواده‌ها استفاده از کلاه ایمنی را به فرزندان خود یادآوری کنند، خاطرنشان کرد: نقش خانواده‌ها در کاهش تصادفات منجر به فوت راکبان موتورسیکلت مهم است.

وی بیشترین آمار تلفات در راکبان موتورسیکلت را ضربه به سر عنوان کرد و ادامه داد: کلاه ایمنی هنگام بروز حوادث مانع از صدمه شدید به سر و گردن می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه گیلان رعایت سرعت و سبقت مجاز در جاده‌های این استان را مورد تأکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: رانندگی امر خطیری است و باید با توجه به قوانین و مقررات، رانندگی ایمن داشته باشیم.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.