گرگان؛

پایان چهارمين دوره المپیاد استانی در طرح ملی دادرس گلستان

چهارمين دوره المپیاد استانی در طرح ملی دادرس گلستان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان گفت: دومین روز المپیاد با حضور ١۶٨نفر از اعضای پسر در قالب ١٢ تیم برتر مرحله شهرستانی برگزار شد.

الهام اختری افزود: تیم ها در فضایی مهیج با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان، تیم های گنبدکاووس، کلاله و آق قلا به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و تیم بندرترکمن نیز به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.

در ادامه ناظر سازمان جوانان هلال احمر خراسان رضوی به عنوان ناظر سازمان جوانان هلال احمر  با حضور در گلستان از روند اجرای جهارمین المپیاد استانی دادرس بازدید کرد.

شاه بیگی گفت:سازمان جوانان منطبق بر اهداف و ماموریت ها با دارا بودن بستری مناسب به منظور جذب و ساماندهی گروه های سنی4تا 29سال در قالب کانونهای(غنچه ها،دانش آموزی،دانشجویی،طلاب،روستایی و جوانان)توانسته فعالیت های بسیار تاثیر گذاری را به همراه داشته باشد.

وی به عنوان هدیه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به تیم های اخلاق در این المپیاد سفر زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس تقدیم نمود.

دادرس به معنی دانش آموز آماده در روز های سخت است، در این المپیاد دانش آموزان در آیتم های امداد و کمک اولیه، چادرزنی و اسکان،اطفای حریق و حمل مصدوم با یکدیگر رقابت می کنند.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار