چابهار

توسعه بندر چابهار به مانند یک جهاد اقتصادی و استراتژیکی است

معاون سیاسی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی کشور به همراه هیأت همراه با هدف بررسی ابعاد اجتماعی و اثرات اجرایی توسعه بندر بر شهر و منطقه از بندر شهید بهشتی بازدید کردند.

توسعه بندر چابهار به مانند  یک جهاد اقتصادی و استراتژیکی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛سیف الهی گفت: تمام افرادی که در توسعه و اجرای این پروژه ملی تلاش می کنند مصداق بارز یک جهاد اقتصادی با مقیاس استراتژیک است زیرا اثرات آن برای کشور و منطقه می باشد و هیچ مقام مسئولی حق کارشکنی و تزلزل در ادامه روند توسعه طرح بندر شهید بهشتی ندارد.

وی افزود: ما از این همه تلاش و مجاهدت شبانه روزی مسئولین دولت خصوصاً سازمان بنادر و دریانوردی و قرارگاه خاتم الانبیاء واقعا تشکر می کنیم و باید با انگیزه بیشتری روند اجرای طرح را ادامه دهیم .
وی تاکید کرد: مسئولین استانی و منطقه ای باید با ایجاد دلگرمی در بین فرزندان نظام خدمات صادقانه آنها را به اطلاع مردم برسانند زیرا توسعه بندر شهید بهشتی در یک ابعاد استراتژیک گسترده  ای انجام می شود و آگاهی بخشی از مزایای توسعه این طرح از نیازهای ضروری مردم و منطقه است.
در ادامه بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ضمن تشریح اقدامات طرح توسعه افزود: توسعه بندر شهید بهشتی با یک چشم انداز بلند مدت طراحی شده و در حال حاظر 1700 متر اسکله که از این میزان 740 متر اسکله ترمینال کانتینری ، 684 متر اسکله ترمینال چند منظوره و 300 متر اسکله خدماتی با پیشرفت 100در صدی انجام شده است.
وی گفت: از 16 میلیون متر مکعب لایروبی که می بایست انجام شود 15 میلیون متر مکعب آن انجام شده است .
 انتهای پیام/گ

برچسب ها: توسعه ، بندر ، چابهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار