مهاجری :

فساد در فوتبال را کتمان نمی کنم/قرعه سال قبل پدیده هم سخت بود

سرمربی تیم پدیده گفت:نفرات جدید مان امروز نشان دادند که در انتخاب آنها اشتباه نکردیم.

فساد در فوتبال را کتمان نمی کنم/قرعه سال قبل پدیده هم سخت بود

رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده مشهد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از بازی دوستانه تیمش مقابل اکسین البرز کرج گفت:بازی خوبی مقابل تیم اکسین داشتیم و بعد از یک دوره سخت بدنسازی به این بازی بازی جدی نیاز داشتیم

وی ادامه داد:بازیکنانم در 60، 70 دقیقه بازی خوب بودند، اما بعد این دقایق افت کردند و امیدواریم در این چند روزی که تا شروع لیگ برتر باقی مانده ، مشکلات مان را بتوانیم محل کنیم.

مهاجری درباره خریدهای پدیده دراین فصل هم اظهار کرد: با توجه به بضاعت مالی بازیکنان را بر مبنای نیاز تیم خرید کردیم ونفرات جدید ما امروز نشان دادند که در جذب آنها اشتباه نکردیم واز خریدهایم رضایت دارم.

سرمربی تیم پدیده خراسان درخصوص بازی با تیم اکسین البرز بیان کرد: تیم های آقا فیروز همیشه خوب بازی می کنند از ایشان خواهش کردم اولین بازی خود را مقابل تیم آنها انجام دهیم و این بازی خیلی به ما در شناخت نقاط ضعف وقدرتمان کمک کرد.

مهاجری درباره بازی های دوستانه آِینده  تیم  پدیده بیان داشت: روز جمعه با تراکتورسازی و یکشنبه هم مقابل فولاد دوبازی دوستانه دیگر برگزار خواهیم کرد تا هماهنگی بازیکنام بیشتر شود.

وی ادامه : البته هنوز مکان این بازی مشخص نیست ونمی دانیم در کدام ورزشگاه مقابل تراکتور و فولاد قرار خواهیم گرفت.

رضا مهاجری درباره قرعه سخت تیم پدیده در لیگ برتر اظهار کرد: قرعه کشی همین است ،یک جا به نفع شما و یک جا به ضرر شما است ،ما پارسال هم همین قرعه را داشتیم قرعه راحتی نداشتیم .

مهاجری درباره فساد در فوتبال اذعان داشت: فوتبال در واقع بخشی از جامعه است و نمی توانم فساد در فوتبال را کتمان کنم.

وی درادامه گفت: باشگاه ها ی زیادی هستند که سالم کار می کنندونمی شود کل فوتبال را فاسد بدانیم و صرف اینکه یک قطره کثیف در این آب زلال افتاده نباید همه را یکسان نگاه کنیم.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار