ایستگاه رادیویی داعش در ننگرهار منهدم شد

مسئولان محلی ننگرهار می‌گویند که دستگاه رادیوی تبلیغاتی گروه داعش در نتیجه حمله‌ طیاره‌ بی‌سرنشین نیروهای خارجی در این ولایت منهدم شد.

ایستگاه رادیویی داعش در ننگرهار منهدم شد
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، در خبرنامه‌ای که دفتر مطبوعاتی ولایت ننگرهار پخش کرده، نوشته شده است که حمله‌ طیاره‌ بی‌سرنشین نیروهای خارجی برای از بین بردن دستگاه رادیویی در قریه خره از توابع مامند دره ولسوالی اچین این ولایت، صبح امروز چهارشنبه ۲۳ سرطان، انجام شده است.

گفته شده است که در  نتیجه‌ این حمله افراد مهم وابسته به گروه داعش نیز کشته شده‌اند اما جزئیاتی بیشتری در این مورد تا هنوز در دست نیست.

رصد نوشت: این دومین بار است که دفتر مطبوعاتی ننگرهار از منهدم شدن دستگاه رادیویی تبلیغاتی داعش در این ولایت خبر می‌دهد.

پیش از این به تاریخ ۱۲ دلو ۱۳۹۴، مسئولان ننگرهار گفته بودند که در نتیجه ۴ حمله هوایی ایستگاه رادیویی داعش منهدم شده و ۸ کارمند آن نیز کشته شده‌اند. اما در ماه ثور سال جاری، گزارش‌هایی از ولسوالی اچین ولایت ننگرهار به نشر رسید که رادیو داعش روی موج‌های ۹۰ و ۹۱ اف‌ام به زبان‌های پشتو، عربی و دری، دوباره نشرات خود را آغاز کرده است.

ولسوالی اچین در ننگرهار یکی از پایگاه‌های اساسی داعش در ولایت ننگرهار به حساب می‌آید.

داعش در این ولسوالی توانسته است که با آموزش‌ جوانان و نوجوانان سربازگیری کند.

پیش از این گزارش شده بود که گروه داعش ۸ مکتب در ولسوالی اچین با هزینه‌ دولت اداره می‌کند و برای کودکان درس جهاد می‌دهد و بمب‌گذاری را برای آن‌ها آموزش می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار