اهواز؛

مهرماه؛ اجرای آیین‌نامه رفتار و پوشش حرفه‌ای در دانشگاه

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: آیین‌نامه رفتار و پوشش حرفه‌ای دانشجویان در این دانشگاه از مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر ساسان موگهی با اشاره به برگزاری جلساتی با مسئولان دانشکده‌های مختلف این دانشگاه در خصوص نحوه اجرای آیین‌نامه رفتار و پوشش حرفه‌ای دانشجویان اظهار داشت: این آیین‌نامه در شورای فرهنگی دانشگاه به تصویب رسیده و از مهرماه با شروع سال تحصیلی 96 – 95 اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: قوانین و مقررات هر جامعه‌ای برگرفته از فرهنگ آن جامعه بوده و طبیعی است در کشور ما که فرهنگ غنی ایرانی - اسلامی با روح و جسم مردم و تمامی ارکان جامعه همراه شده است، قوانین و مقررات در همین راستا تدوین شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با بیان این‌که آیین‌نامه‌های مربوط به پوشش و رفتار حرفه‌ای در مراکز آموزش عالی، در اکثر کشورهای دنیا وجود دارد که همگی با هر دین، مذهب و نگرش ملزم به رعایت آن هستند، اذعان داشت: در کشور ما نیز آیین‌نامه‌های متعددی در این خصوص توسط مراکز سیاستگذاری کشور تدوین شده است و دانشگاه درصدد برآمد که این آیین‌نامه‌ها را جمع‌بندی کرده و بسته به شرایط  دانشگاه آیین‌نامه جدیدی تدوین کند.

موگهی خاطرنشان کرد: این آیین‌نامه پس از ساعت‌ها و روزها کار کارشناسی و بهره‌گیری از نظرات افراد صاحب‌نظر در میان مدیران، کارشناسان، اعضای هیأت‌علمی و دانشجویان تدوین و پس از تصویب در شورای فرهنگی دانشگاه به تمامی واحدها ابلاغ شد.

وی بیان داشت: قدم بعدی پس از تصویب آیین‌نامه، اجرای صحیح آن است که در این خصوص مقرر شده است جلسات اختصاصی به تفکیک با مسئولان دانشکده‌ها برگزار و در این جلسات، نحوه اجرای آیین‌نامه و مراحل اجرای آن توضیح و شرح داده شود.

انتهاي پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.