محمودی:ارگانهای ورزشی فساد در فوتبال را سرلوحه کار خود قرار دهند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:فساد در فوتبال نباید منوط به زمان خاصی باشد و همه ار گانها باید در راستای مبارزه جدی با این پدیده بکوشند.

محمودی:ارگانهای ورزشی فساد در فوتبال را سرلوحه کار خود قرار دهندکاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره مبارزه با فساد در فوتبال اظهار کرد: به نظرم باید فساد نه تنها در فوتبال بلکه در همه رشته های ورزشی مورد بررسی قرار گیرد ، چراکه روح ورزشکاری و پهلوانی را از بین می برد.

وی در ادامه افزود: اکنون مبارزه با فساد در فوتبال کار شایسته ایی  است که زودتر از این زمان باید انجام می پذیرفت اما امیدوارم که با این اقدام برای همیشه فساد از فوتبال رخت بربندد.

محمودی عنوان کرد: به نظرم باید مبارزه با فساد جزء اولویت های ارکانهای زیربط قرار گیرد. و وزارت ورزش و فدراسیونها در راستای انجام اقدام اساسی بکوشند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: اینکه اعلام می کنند پرونده فساد باز یا بسته می شود را چندان قبول ندارم چراکه معتقدم باید همیشه و در همه حال مبارزه با فساد ارکان اصلی ارگانها باشد.

وی یاد آورشد: امیدوارم که  مسئولان خدوم با اقدام عاجل سعی در رفع فساد در فوتبال داشته باشند و روزی برسد که ما دیگر شاهد فساد در بدنه فواتبال نباشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار