هاشمی:کسب 63 سهمیه خود رکورد محسوب می‌شود

رئیس کمیته ملی المپیک عنوان کرد کسب 63 سهمیه در المپیک به نوبه خود یک رکورد محسوب می‌شود فقط امیدواریم این موفقیت در المپیک نیز ادامه دار باشد.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت ورزشکاران المپیکی گفت: نشست‌های هماهنگی  که بین سرپرستان و کادر اعضامی به المپیک برگزار شده بسیار مفید بوده است و ما آخرین هماهنگی‌های لازم در خصوص اعضام 14 رشته ورزشی به برزیل  را در این جلسات انجام دادیم.


هاشمی افزود: کمیته ملی المپیک کلیه امور خاص،برای ورزشکارانی که به ریو میروند را فراهم می‌کند و این نشست‌ها می‌تواند به تبادل افکار بین اعضاء حاضر در کارون‌ها و در بخش‌های مختلف بین الملل مثل اسکان، مسائل امنیتی و سلامت ورزشکاران کمک کند و تمام این دستور العمل‌ها در قالب یک کتابچه تک تک وظایف افراد را یاد آور شده است حتی  عکاسی که همراه کاروان به ریو اعضام می‌شود را شامل می‌شود.


با جلساتی که برگزار شده همه موارد برای هیئت‌ها تعریف کرده‌ایم و همه با وظایف خود آشنا شده‌اند و امیدواریم بتوانیم این مسابقات را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا مردم کشورمان را شاد کنیم.

وی در خصوص سهمیه‌های کسب شده در المپیک گفت: 63 سهمیه المپیک کسب شده و این در نوع خود رکورد محسوب می‌شود فقط امیدواریم این موفقیت در المپیک نیز ادامه دار باشد.

هاشمی در پایان در خصوص نگرانی‌های مربوط به ویروس زیکا گفت: ویروس زیکا یک موضوع حل شده است و با توجه به اینکه در کشور برزیل فصل زمستان است، مسئولان برگزاری مسابقات اعلام کرده‌اند مشکل در این خصوص  وجود ندارد، ما باید روی مسابقات تمرکز کنیم زیرا ظرفیت و شانس مدال آوری زیادی داریم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار