اولین همایش تجلیل از «آن بیست و سه نفر» در پاریز کرمان برگزار می‌شود

شهر پاریز خاستگاه بزرگانی چون باستانی پاریزی، آزاده شهید سید عباس سعادت و سردار شهید الله دادی، 31 تیر ماه سال جاری شاهد برگزاری اولین همایش «آن بیست و سه نفر» خواهد بود.

احمد یوسف‌زاده، نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برگزاری اولین همایش «آن بیست و سه نفر» خبر داد و اظهار داشت: این همایش در روز 31 تیر ماه سال جاری در شهر پاریز که زادگاه و مدفن شهید سید عباس سعادت (یکی از آن بیست و سه نفر) برگزار می شود.
 
وی دلیل برگزاری اولین همایش «آن بیست و سه نفر» در شهر پاریز را این گونه تشریح کرد: از دلایل این امر می‌توان به قرارگیری مزار یکی از «آن بیست و سه نفر» در این شهر اشاره کرد. همچنین پاریز زادگاه و مدفن یار و یاور حاج قاسم سلیمانی یعنی شهید الله دادی است که سال گذشته توسط دشمن صهیونیستی به شهادت رسید.
 
نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» افزود: رونمایی از نماهنگی که با صدای استاد علیرضا افتخاری برای «آن بیست و سه نفر» خوانده شده، از برنامه های جانبی اولین همایش «آن بیست و سه نفر» به حساب می آید.
 
یوسف زاده گفت: شعر این نماهنگ را دکتر حامد حسین‌خوانی سروده و عماد توحید نیز آهنگسازی آن را برعهده داشته است.
 
وی ادامه داد: بنا بر آخرین اخبار احتمالی به نظر می‌رسد که سردار دهقان، وزیر دفاع سخنران اولین همایش تجلیل از «آن بیست و سه نفر» خواهد بود.

گفتنی است؛ گروه حماسه ساز بیست و سه نفر در این همایش شرکت خواهند کرد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار