معاون عملیات ارتش:

با تکیه بر مسائل اعتقادی و دینی در مقابل هر دشمنی ایستادگی می کنیم

هیئت بازرسان ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی ارتش بازدید کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ پرویز هاشمی معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران  از مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی ارتش بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مرکز آموزش گفت : مراکز آموزشی درجه داری در ارتش جمهوری اسلامی ایران از اهمیت فراوانی برخوردارند، چرا که انسجام یگانهای ارتش منوط به وجود تخصص بسیار بالا در میان کارکنان آن است.  
         
امیر سرتیپ هاشمی افزود: هم اکنون در ارتش توجه بسیاری  به امر آموزش درجه داری وجود دارد چراکه پایه و اساس ارتش به وجود مراکز آموزشی درجه داری است و اقدام های عملی و مناسبی در مرکز آموزش نیروی دریایی انجام  شده است  که جای خوشحالی است و هرچه آموزش های ارائه شده به روزترو علمی تر باشد در ارتقای مهارت های فردی و گروهی کارکنان  ولایتمدار نیروی دریایی ارتش موثرتر است.

سرپرست هیئت بازرسین ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : لازمه آموزش ،کسب مهارت است و در دنیای امروز آموزش به تنهایی کاربردی ندارد بلکه کسب مهارت و عمل به تجربیات باعث موفقیت یک فرد نظامی می شود.

امیرسرتیپ هاشمی در ادامه افزود : اگر در بحث تکنولوژی در قیاس با دشمنان دچار کمبودهایی هستیم اما باید در بحث ارتقای توانمندی فردی این کمبودها را جبران کنیم و در کنار این ارتقای توانمندی توجه به معنویت در ارتش یک امر بسیار مهم است و با تکیه بر مسائل دینی و اعتقادی و این ظرفیت عظیم معنوی است که می توانیم علاوه بر رفع کمبودها، با تکیه بر توان متخصصین داخلی در مقابل هر دشمنی ایستادگی کنیم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار