مواضع مزدوران آل سعود در تعز زیر آتش نیروهای یمنی

تیروهای یمنی، مواضع مزدوران وابسته به آل سعود را در تعز هدف قرار دادند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، منابع نظامی یمنی اعلام کردند: ارتش وکمیته های مردمی یمن، مواضع مزدوران وابسته به آل سعود را در منطقه «خدار ماعز» در استان تعز هدف قرار دادند.

این عملیات به کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران و انهدام مواضع و مهمات آنها منجر شد. در این استان و منطقه وادی رام در حیفان نیز یک زره پوش مزدوران منهدم شد.

به گفته منابع نظامی یمنی، ارتش و کمیته های مردمی مانع از نفوذ مزدوران وابسته به آل سعود به روستای صراری در صبر مودام در استان تعز شد. در جریان دفع این یورش شماری از مزدوران کشته شدند و برخی دیگر زخمی شدند و شماری نیز پا به فرار گذاشتند.

در مأرب، ارتش و کمیته های مردمی بر مرکز نظامی کوفل مسلط شدند. در این عملیات شماری از مزدوران وابسته به عبد ربه منصور هادی، سرسپرده به آل سعود به هلاکت رسیدند.

در عملیات ارتش و کمیته های مردمی در این مأرب، علاوه بر انهدام ادوات تروریستها، جمعی از آنها نیز به هلاکت رسیدند. یک تانک مزدوران با موشک منهدم شد.

منابع یمنی گزارش دادند: آمبولانس ها برای انتقال زخمی شدگان تروریستها پس از عملیات ارتش و کمیته های مردمی مشاهده شدند و همچنین ادوات زرهی مزدوران در حال فرار مشاهده شد.

در استان لحج در جنوب یمن نیز ارتش و کمیته های مردمی مرکز تجمع مزدوران را در منطقه کرش هدف قرار دادند.

در این عملیات یک افسر سودانی با درجه سرهنگ و 16 نفر از مزدوران کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی یمنی گزارش داد: جنگنده های سعودی مناطقی را در استان جوف، منطقه حید ذهیب در صنعا، عبیس در استان حجه، حثیره در جیزان هدف قرار دادند. همچنین در آسمان استان صعده نیز به پرواز درآمدند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار