ترامپ: طرفداران سندرز از من حمایت می کنند

ترامپ اعلام کرد سندرز خود را به کلینتون فروخته و طرفدارانش به وی می پیوندند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پولیتیکو، ترامپ در سخنرانی خود ادعا کرد خیل هواداران سندرز قرار نیست دنبال هیلاری کلینتون راه بیفتند.

وی روز سه شنبه در حساب توییتری خود نوشت: «سندرز که بخش اعظم نفوذ خود را از دست داده، خودش را به هیلاری کلینتون متقلب، فروخته است. امروز هیلاری را تایید کرد اما طرفدارانش خیلی عصبانی هستند.»

این نامزد پرحاشیه احتمالی جمهوری خواهان بارها اعلام کرده است که پیام های پوپلیستی و عامه پسند او است که در انتخابات ریاست جمهوری، به مذاق طرفداران سندرز خوش می آید؛ نه پیام های دموکراتیک کلینتون.

ترامپ چند دقیقه پس از آن در توییت دوم خود نوشت: «کمی تعجب کرده ام که چرا سندرز با خودش و هوادارانش، رو راست نبود. آن ها خوشحال نیستند که خودش را فروخته است.»

سرانجام بعد از نبرد اولیه طولانی که عملا تبدیل به جنگ شده بود، سندر در نیوهمپشایر از کلینتون اعلام حمایت کرد.

کارزار انتخاباتی ترامپ در ایمیلی که روز سه شنبه قبل از جلسه اعلام حمایت، برای حامیان خود فرستاد، «پنج دلیل» بیان کرده است که «چرا هواداران سندرز از کلینتون حمایت نخواهند کرد.» ترامپ در بین دلایل خود به حمایت کلینتون از معاملات و تعلق خاطر وی به وال استریت و روابط وی با «کاخ سفید» اشاره و ادعا کرده است کلینتون نمی تواند هواداران سندرز را جذب خود کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار