بندرعباس؛

آغاز اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات تامین اجتماعی در شعب هرمزگان

مقدمات اجرایی طرح ساختار نوین ارائه خدمات تامین اجتماعی در همه شعب استان هرمزگان امسال اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: شعب پایلوت پس از اجرای کامل مرحله نخست در حال آماده سازی برای اجرای مرحله دوم هستند.
سید فاضل حیدری بلوکی هدف  از اجرای این طرح را سرعت بخشی به ارائه خدمات، استفاده متوازن از توان نیروی انسانی، افزایش توان پاسخگویی به مراجعان، بهره گیری از بستر الکترونیکی ایجاد شده در سیستم ها برشمرد.
وی با اشاره به برنامه ریزی این طرح در قالب 3 مرحله مجزا افزود: مرحله نخست طرح ساختار نوین خدمات در شعب میناب و بندر خمیر به صورت پایلوت کلید خورد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: در این مرحله چند ‌پیشگی در هر یک از واحدها به طور مجزا (فنی، مستمری، نامنویسی) انجام شد.
حیدری با اشاره به اختصاص شماره تأمین اجتماعی «SSN» افزود: این شناسه بین المللی عددی ده رقمی است که در فرآیند نامنویسی متمرکز به مخاطبان تخصیص می یابد.
وی در خصوص منحصر به فرد بودن SSN و تخصیص آن به یکایک مخاطبان اعم از اصلی ، تبعی وکارفرما گفت: شناسایی دقیق مخاطبان از طریق تعامل برخط با پایگاه های ملی ( ثبت احوال ، اتباع بیگانه و پست) از جمله ویژگی های این طرح است.
57 درصدی جمعیت بیش از یک میلیون و 578 هزار نفر هرمزگان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
اکنون بیش از 894 هزار نفر در استان هرمزگان زیر پوشش این نهاد دولتی هستند.
اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان با 450 کادر شاغل در 16 شعبه دائم ، 8 شعبه اقماری و 2 کارگزاری به مردم خدمات رسانی می کند.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.