اصفهان؛

مدرن‌ترین شیرخوارگاه کشور در اصفهان افتتاح می‌شود

همزمان با دهه فجر امسال مدرن ترین شیرخواه گاه کشور در اصفهان افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل بهزیستی استان اصفهان اظهار کرد:برای ساخت این شیرخواه گاه تا کنون 8 میلیارد تومان هزینه شده و پیش‌بینی می‌شود 3 میلیارد دیگر نیز هزینه شود.

سعید صادقی گفت:این شیرخواه گاه 180 نفر ظرفیت دارد که بدست خیران ساخته می شود و می‌تواند حتی به صورت کشوری نیز خدمات ارائه کند.

وی با اشاره به ارائه بسته های آموزشی به متقاضیان فرزند خوانده افزود: متخصصان بهزیستی تا 6 ماه وضعیت والدین و شرایط فرزند خوانده را بررسی می‌کنند که پس از تائید و ابلاغ به دادگاه حکم حضانت برای آنها صادر می‌شود .

صادقی تصریح کرد:در حال حاضر 40 خانه کودک و نوجوان در استان داریم که حدود 500 نفر کودک و نوجوان تحت حمایت بهزیستی در این خانه‌ها نگهداری می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان نخستین و بیشترین عامل بدسرپرستی و بی‌سرپرستی نوزادان اصفهانی را اعتیاد دانست و گفت: در دهه فجر مدرن‌ترین شیرخوارگاه کشور در اصفهان افتتاح می‌شود.

صادقی با بیان اینکه از این 40 خانه کودک و نوجوان تنها یک خانه دولتی است افزود: به دنبال این هستیم تا با اجرای طرح کوچک سازی، 10 خانه کودک و نوجوان را در قالب سن و جنس ساماندهی کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان پیرامون هفته بهزیستی از 22 تا 28 تیرماه سال جاری بیان کرد: شعار بهزیستی در این راستا ایرانی با نشاط، با بهتر زیستن است .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار