ارومیه؛

برگزاری تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در ارومیه + عکس

تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور مردم شهیدپرور ارومیه در خیابان عطایی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، تجمع مردم شهیدپرور ارومیه به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور عصر روز دوشنبه در خیابان عطایی ارومیه برگزار شد.

شایان ذکر است، 21 تیرماه سال 1314 مردم در مسجد گوهرشاد مشهد علیه رژیم طاغوت رضاشاه مبنی بر کشف حجاب زنان اعتراض کردند و اعتراض آنان موجب قتل‌عام بیش از 2 هزار نفر در این مسجد شد.

مردم ایران در این روز حماسی با گذشتن از جان خود از حجاب و عفاف حمایت کردند و این روز برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد و بنا به فرموده حضرت امام این روز تاریخی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

مردم ایران همه ساله در این روز تاریخی با تجمع در تمام شهرهای کشور با سر دادن شعارهای ترویج عفاف و حجاب در جامعه سبک زندگی عفیفانه را در جامعه ترویج می‌دهند.










 برگزاری تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در ارومیه + عکسبرگزاری تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در ارومیه + عکسبرگزاری تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در ارومیه + عکسبرگزاری تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در ارومیه + عکسبرگزاری تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در ارومیه + عکسبرگزاری تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در ارومیه + عکسبرگزاری تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در ارومیه + عکس

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.