تجمع و اعتراض هواداران پرویز هادی مقابل فرمانداری تبریز+عکس

تعدادی از مردم باسمنج محل تولد پرویز هادی و دوستداران این کشتی گیر مقابل فرمانداری تبریز تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پس از رقابت انتخابی وزن 125 کیلو گرم کشتی آزاد بین کمیل قاسمی و پرویز هادی که با شکست هادی همراه بود در همان سالن رقابت ها طرفداران و بستگان این کشتی گیر تبریزی به نحوه انتخاب قاسمی اعتراض داشتند و کار به درگیری و نسبت دادن الفاظ رکیک به مسئولان فدراسیون کشتی رسید.

اما این سرانجام کار نبود چرا که دوستان پرویز هادی با مراجعه به مجلس شورای اسلامی از نمایندگان آذربایجان شرقی خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

در ادامه این اعتراضات مردم باسمنج تبریز و طرفداران پرویز هادی با در دست داشتن بنر و عکس مقابل فرمانداری تبریز تجمع کردند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۲ تير ۱۳۹۵
.......................................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۲ تير ۱۳۹۵
برید جمع کنید. تا ی چیزی میشه یادگرفتن تجمع و بنر و غیره . وقتی به ی استان بیشتر از ظرفیتش بها بدن ، آخرش میشه اذربایجان شرقی
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۲ تير ۱۳۹۵
..........................................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۲ تير ۱۳۹۵
با سلام ،ستاره کشتی ازاد ما از سال 2013 میلای رو به افول بوده که علت های ان را به اختصار توضیح می دهم ،نا گفته نماند که تمام علت این افت ، بعهده مدیریت خود محوروحس اینکه فقط من کشتی را میفهمم باعث گردیده که کشتی ما در تما م زمینه ها از جمله فنی ،اخلاقی وفرهنگی بدترین دوران را سپری کند .واما فنی، کادر فنی بسیار ضعیف ما از سال 2013 تاکنون نتوانسته از مسابقات جهانی حتی یک مدال طلا کسب کند .2 همین کادر فنی بیشترین هزینه را به دوش ملت ایران داشته به علت سفرهای بی حاصل وبی نتیجه3 فدراسیون کشتی درزمینه فرهنگی نیز بسیار نا موفق بود ه اقایان دودانگه ،لایق ،ومتاسفانه مرد اخلاق کشتی قبل از همکاری با این فدراسیون محمدطلایی با تیم کشتی رازی به امریکا سفر کردن تا ان تیم در امریکا با مربی های ملی نتیجه خوب بگیرد .ولی انها به جای اینکه وقت وزمان خود را صرف کشتی گیران بکنند به تماشای کشتی بانوان نشستند ونتیجه که هیچ ،4 تصمیم به مسابقه رودر رویه اقایان هادی وقاسمی ان هم بدون شرایط مساوی و زمینه سازی جهت پیروزی شخص مورد منظور که باز فدراسیون در اینجانیز اخلاقی کار نکرد .نکته 5 فدراسیون متاسفانه جهت توجیه کار غیر علمی وپزشکی وغیر اخلاقی خود در مورد هادی به نظر خودش دست به تدبیر برد. مصاحبه با یک بازیگر در برنامه تخصصی کشتی ،مصاحبه با اقای ح که بدترین الفاظ را در مورد جهان پهلوان تختی بکاربرده بود سند ، مصاحبه با اقای س که در سال 1972 میلادی مربی تیم ملی بود اینکه مصاحبه با این 3نفر نامبرده تا چه میزان توانسته افکار عمومی را متقاعد کند فدراسیون حق دارد را به افکار عمومی می سپاریم . قابل ذکر است برای اطلاع جوانان توضیح دهم ان زمان هم یک شخص نظامی رئیس فدراسیون بود که فکر خود را اول و اخر کشتی می دانست ولی پهلوانهای نامبرده افکار ایشان را قبول نداشتند
آخرین اخبار