رحیمی پس از گزارش رئیس کمیته امداد:

آموزش مشارکت در تولید به افراد تحت پوشش باید از برنامه‎های کمیته امداد باشد

نماینده تربت جام، تایباد و صالح آباد گفت: ما باید به کسانی که نیازمند هستند اشتغال و مشارکت در امر تولید را بیاموزیم.

آموزش مشارکت در تولید به افراد تحت پوشش باید از برنامه‎های کمیته امداد باشد
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام، تایباد و صالح آباد پس از گزارش رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مورد عملکرد این کمیته اظهار داشت: امروز ما باید این مسئله را بررسی کنیم که فعالیت های کمیته امداد تا چه میزان در کشور موثر بوده است. 

نماینده تربت جام، تایباد و صالح آباد ادامه داد: در حوزه خراسان کمیته امداد فعالیت های بسیار خوبی را در زمینه کمک به محرومین با توجه به فقیر بودن بخش اعظمی از این استان انجام داده است. اما نکته مهم این است که این شیوه رفتاری نه تنها گره ای از کار مردم باز نکرده بلکه روز به روز به تعداد متقاضیان این کمیته اضافه کرده است. 

وی افزود: از مسئولین کمیته امداد تقاضا دارم تا در نحوه نگرش این کمیته و نوع امدادرسانی آنها تغییر ایجاد کنند، ما باید به کسانی که نیازمند هستند اشتغال و مشارکت در امر تولید را بیاموزیم و مجلس هم باید در این زمینه دست کمیته امداد را باز بگذارد.

رحیمی با اشاره به اینکه امروز باید در کمیته امداد امام خمینی (ره) شفافیت صورت بگیرد، خاطر نشان کرد: ما بعد از 37 سال که کمیته امداد تشکیل شده است امروز نیازمند آسیب شناسی هستیم، درست است که کمیته امداد به فرمان امام خمینی تشکیل شده و مزین به نام ایشان است اما این ارگان نیز مانند سایر نهادهای کشور باید کار شفاف سازی را صورت دهد. کمیته امداد باید در بازه های زمانی مشخص گزارشات خود را به مجلس ارائه دهد و یا اینکه در حوزه ها گزارشات را تقدیم نمایندگان مجلس کند تا شفاف سازی صورت بگیرد چرا که مردم نسبت به کمک های کمیته امداد ابهام دارند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار