یاسوج؛

لزوم حمایت هر چه بیشتر وزارت صنعت از واحدهای تولیدی یاسوج

کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمد خواستار حمایت هر چه بیشتر وزارت صنعت از واحدهای تولیدی در این استان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛لهراسب باقری در نشست مسؤولان استان کهکیلویه و بویراحمد با وزیر صنعت و معدن و تجارت اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از گذشته محروم بوده و اکنون باید از این استان و توسعه آن حمایت بیشتری شود.

رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدماتی که نظام جمهوری اسلامی در این استان داشته است، افزود: همه این خدمات به برکت انقلاب و استقرار آن بوده است لذا باید در حال حاضر نیز استان را به دلیل محرومیت‌های تاریخی، بیشتر مورد توجه قرار دهند.

باقری در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به همه خدماتی که برادران باقری در حوزه صنعت استان داشته‌اند، تصریح کرد: معتقدیم که این استان برای پیشرفت و توسعه باید در حوزه صنعت رشد بیشتری داشته باشد.

وی کمک به رشد تولید و از همه مهم‌تر اشتغال‌زایی را هدف مهم خود دانست و گفت: بزرگترین صنایع استان را در حال حاضر مدیریت می‌کنیم و به فکر توسعه هر چه بیشتر آن‌ها هستیم.

این کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمدی با بیان اینکه وزارت صنایع باید حمایت بیشتری از واحدهای تولیدی استان داشته باشد، افزود: فرصت‌های نابرابری با سایر استان‌ها از گذشته داشته‌ایم که باید این عقب‌ ماندگی‌ها که به دلیل فرصت‌های نابرابر بوده از بین برود

انتهای پیام /ف

برچسب ها: صنعت ، توسعه ، وزارت ، کارآفرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.