قزوین؛

اتصال دفاتر پیشخوان به شبکه دولت

معاون استاندار از اتصال دفاتر پیشخوان به شبکه دولت در اینده نزدیک خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ درافشانی در جلسه کار گروه توسعه دولت الکترونیک استان قزوین گفت : این امر باعث تسهیل و تسریع خدمات رسانی به مردم خواهد شد.

اتصال دفاتر پیشخوان به شبکه دولت

وی گفت :در حال حاضر استان قزوین در زمینه مکاتبات الکترونیکی رتبه دوم کشور را داراست و همچنین ۲۵۰سازمان در استان به صورت کاملا الکترونیکی باهم  تبادل اطلاعات می کنند .

معاون هماهنگی امور اقتصادی گفت :برای تحقق اقتصاد مقاومتی دستگاهها باید اهتمام ویژه ای به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته باشند و یکی از معیارهای ارزیابی دستگاهها همین موضوع خواهد بود.

درافشانی افزود : همچنین توجه به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحقق دولت الکترونیک علاوه بر آسایش و رفاه  مردم ٬باعث رشد و شکوفایی اقتصاد استان خواهد شد و ایجاد اشتغال را به همراه خواهد داشت.

 معاون استاندار گفت :تحقق دولت الکترونیک در استان باعث افزایش سرعت در خدمات رسانی به مردم ٬کاهش هزینه ها،کاهش فساد اداری و بهره وری را به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد : دستگاه های خدمات رسان و به خصوص شهرداری ها باید در خدمات دهی الکترونیکی به مردم پیشگام وپیشقدم باشند.

عباسعلی در افشانی  از همه دستگاه ها خواست تا خدماتی را که می توانند به صورت الکترونیکی ارائه بدهند شناسایی کرده و اقدامات لازم را هرچه سریعتر تر در این زمینه انجام دهند .

درادامه یوسف رضایی نیک مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قزوین هم گفت : راه اندازی پنجره واحد خدمات الکترونیکی دولت  به آدرس www.iran.gov.ir  یکی از کارهای بزرگی بود که انجام شده است و از همه دستگاه ها  تقاضای همکاری درزمینه تکمیل خدمات الکترونیک دولت در سطح استان روی این سامانه را داریم .
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.