ماه‌چهره خلیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

9 فیلم اکران نشده دارم!

من هستم و کار می کنم اما متاسفانه کارهایی که در آن ها زحمت می کشم، اکران نمی شود.

ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کم کاری خود در سینما گفت: من هستم و کار می کنم اما متاسفانه کارهایی که در آن ها زحمت می کشم، اکران نمی شود.  9 فیلمی که در آنها حضور داشتم، هنوز به دلایل مختلف اکران نشده است. 

وی در خصوص ساخت تیزر سینمایی از کتاب «رویای نیمه شب» اظهار داشت: یکی از دلایلی که من این کار را پذیرفتم و انتخاب کردم که در این کار باشم، این بود که هدف این کار، تشویق به مطالعه و معرفی یک کتاب بوده است.

بازیگر «مختارنامه» در ادامه عنوان کرد: من این کار فرهنگی را بسیار پسندیدم؛ چون اقدام زیبایی است که یک کتاب را که سرشار از توصیف است، به تصویر بکشند. امیدوارم این کار ادامه پیدا کند و موفق شود.

بازیگر «گذر از رنج ها» در خصوص الگوبرداری جامعه از هنرمندان تاکید کرد: هنرمندان بسیار مورد توجه مردم هستند، خیلی ها نگاه می کنند که ما چه کتابی می خوانیم و حتی از ما می خواهند کتاب به آن ها معرفی کنیم. من خودم کتاب را خیلی دوست دارم و از اینکه از طریق هنر بازیگری ، کتاب خواندن را ترویج کنم استقبال می کنم.

خلیلی درباره حال و روز این روزهای سینما اظهار داشت: سینما در سال های اخیر رونق گرفته و این به دلیل تبلیغات گسترده و ورود کارگردان های تازه نفس با ایده های خوب است. امیدوارم سینما همین طور ادامه بدهد و در سال های آینده موفق تر و بهتر شود.
 
گفتنی است؛ ماه چهره خلیلی در تازه ترین اثر علی عطشانی به نام «یادم تورا فراموش» به ایفای نقش پرداخته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار