سیستان وبلوچستان

رکورد شکنی آثار رسیده به جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی

آثاررسیده به دومین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی با دریافت ٧٠ اثر هنری از اقصی نقاط کشور ظرف مدت ٥ روز گذشته رکوردشکنی کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حسین مسگرانی افزود: دریافت ٧٠ اثر ظرف مدت ٦ روز که سه روز آن هم تعطیل بوده است یک رکورد شکنی به حساب می آید و این وظیفه شناسی و حس مسئولیت پذیری اعضای دبیرخانه جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی در دریافت آثار را نشان می دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان این که سال گذشته ٣٠٠ اثر به اولین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی ارسال شده بود، ادامه داد: امسال کثرت آثار از اقصی نقاط استان داریم و این قطعا به سطح کیفی نمایشگاه این جشنواره کمک شایان خواهدکرد.

مسگرانی یکم مرداد را آخرین روز مهلت ارسال آثار اعلام کرد و گفت: شرکت کنندگان می توانند اثر خودشان در رشته های آرم و نشانه، تصویر سازی و پوستر به دبیرخانه این جشنواره به نشانی پستی سیستان و بلوچستان- زاهدان- بلوار خرمشهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان دبیرخانه دائمی دومین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی ارسال کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار